شناسهٔ خبر: 29329839 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

دشمنان برای ایجاد تفرقه میان دو ملت ایران و عراق تلاش می کنند

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد شهرستانی دوشنبه شب در دیدار دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر افزود: امروز می توان با استفاده از ظرفیت ها و

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد شهرستانی دوشنبه شب در دیدار دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر افزود: امروز می توان با استفاده از ظرفیت ها و توانمندیهای عظیم رسانه ای در کشور، پیام های زیادی را به سراسر جهان ارسال کنیم.
وی با بیان اینکه باید الگوهای مناسبی همچون اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را به خوبی به مردم و جوانان معرفی کنیم، اظهار داشت: یکی از بسترهای مناسب برای انجام کارهای فرهنگی تأثیرگذار در جامعه، ساخت و ایجاد شبکه های رسانه ای ویژه کودکان است که بدون تردید در بلندمدت می توانیم آثار و برکات آن را مشاهده کنیم.
نماینده آیت الله سیستانی در ایران با بیان اینکه امروز باید به توانمندی خود در عرصه رسانه و برنامه سازی ایمان و اعتقاد داشته باشیم، خاطرنشان کرد: ما می توانیم بهترین و بزرگترین آثار فرهنگی و هنری را برای سنین و ذائقه های مختلف تولید و برای همه جهان عرضه کنیم.
وی در پایان از کم کاری هنرمندان حوزه های مختلف در معرفی حماسه عظیم اربعین انتقاد کرد و گفت: صاحبان فن و ایده باید از همایش بزرگ پیاده روی اربعین مستندسازی کرده و آن را به دنیا معرفی کنند و این پیشنهاد را به برخی از کارگردانان داده ام، چرا که اگر این رویداد متعلق به دشمنان اسلام بود، تمام توان خود را برای تبلیغ آن بسیج می کردند.
سردار اسکندر مؤمنی امروز در سفر به شهر مقدس قم علاوه بر شرکت در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر، با برخی از علما و مراجع عظام تقلید دیدار و گفت وگو کرد.
8146/ 6133/
انتهای پیام

نظر شما