شناسهٔ خبر: 29329692 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جزئیات جدیدی درباره اتومبیل شاسی بلند هیوندای فاش شد +تصاویر

پس از پخش شایعات بسیاری در فضای مجازی درباره شاسی بلند پر قدرت هیوندای، این شرکت با انتشار اطلاعات این خودرو به شایعات پاسخ داد.

صاحب‌خبر -

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروزه شركت‌ها و کارخانه ‌های زيادي در سراسر جهان تحت نام تجاري هيونداي همچون شركت صنايع سنگين هيونداي در امر كشتي سازي به فعاليت هاي بزرگ اقتصادي مشغولند. هیوندای یک شرکت خودروسازی کره‌ای است و در سال ۱۹۶۷ توسط بنیانگذار گروه شرکت‌های هیوندای تأسیس شد.

پس از شایعاتی درباره خودروی شاسی بلند هشت نفره هیوندای، حالا باید گفت این خبرها شایعه نبوده‌اند. هیوندای با منتشر کردن تصویری تایید کرده است که قرار است به زودی از خودرویی با این امکانات رونمایی کند. نام این شاسی بلند پالیسید (Palisade) است. این ماشین کره‌ای قرار است پرچمدار کمپانی سازنده‌اش باشد. همان طور که پیش بینی می‌شد، پالیسید کاملا بر اساس خودروی مفهومی گرند مستر شکل گرفته است از همین رو شباهت زیادی بین این خودرو و گرند مستر مشاهده می‌شود.

جزئیات جدیدی درباره پرچمدار شاسی بلند هیوندای + تصاویر

ممکن برای شما سوال شده باشد که این نام اصلا به چه معناست؟ حدس‌هایی در این رابطه زده می‌شود. به نظر می‌آید که معنی لغوی پالیسید برای هیوندای مطرح نبوده است. بعضی می‌گویند احتمالا این اسم از مجموعه جزایری به همین نام در ایالت کالیفرنیا گرفته شده باشد. این خودروی جذاب شاسی بلند از نظر فنی با تلوراید، شاسی بلند کیا، نقاط مشترک زیادی دارد. ممکن است پالیسید از نظر طراحی به نسل اخیر سانتافه شباهت زیادی داشته باشد.

جزئیات جدیدی درباره پرچمدار شاسی بلند هیوندای + تصاویر

احتمالا این شاسی بلند کره‌ای به صورت دیفرانسیل جلو عرضه می‌شود. البته مطمئنا امکان سفارش مدلی که تمام چرخ آن حرکت کنند وجود خواهد داشت. یک سری شایعات درباره استفاده از یک موتور 3.3 لیتری V6 با 290 اسب بخار قدرت در این خودرو وجود دارد. همچنین گفته می‌شود پیشرانه‌ای هیبریدی با موتور 3.5 لیتری V6 و قدرت مجموع 400 اسب بخار جزو دیگر پیشرانه‌های قابل انتخاب هیوندای پالیسید خواهد بود.

جزئیات جدیدی درباره پرچمدار شاسی بلند هیوندای + تصاویر

 

بیشتر بخوانید:طراحی بی‌نظیر سری جدید بی‌ام‌و +تصاویر

انتهای پیام/

پالیسید جدیدترین شاسی بلند هیوندای

برچسب‌ها:

نظر شما