شناسهٔ خبر: 29328943 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

باشگاه‌های بدنسازی به تکنولوژی واقعیت مجازی مجهز می‌شود +فیلم

ترکیب تکنولوژی واقعیت مجازی با تمرین‌های بدنسازی "Black Box VR" را می‌سازند. Black Box VR یک باشگاه هوشمند است که علاوه بر تمرین‌های بدنسازی شما را سرگرم می‌کند.

صاحب‌خبر -

عصر جدید باشگاه‌های بدنسازی +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ واقعیت مجازی یا VR یک  تکنولوژی جدید است که به وسیله آن می‌شود به صورت مجازی محیطی بسیار مشابه واقعیت را ایجاد کرد. بسیاری از این تکنولوژی برای تولید نسل جدید بازی‌های ویدیویی استفاده می‌کنند.

ورزش کردن یکی از بهترین و مهم‌ترین تفریحات انسان است. البته بعضی این کار را صرفا برای تفریح انجام نمی‌دهند. آن‌ها به طور حرفه‌ای ورزش می‌کنند. ورزش کردن موجب سلامت بدن انسان می‌شود. بعضی از رشته‌های ورزشی علاوه بر سلامت، زیبایی بدن را نیز تضمین می‌کنند. ورزش‌هایی مانند بدنسازی با تمرینات خاص، عضلات هدف را پرورش داده و به همین شکل بدن را زیبا می‌کنند.

گاهی اوقات تمرین در باشگاه‌ها کمی خسته کننده می‌شود.انجام یک سری تمرین خاص در یک محیط ثابت دلایل اصلی این موضوع هستند.  حالا یک شرکت با ترکیبی جدید، باشگاهی جذاب ساخته است. آن‌ها از دستگاه واقعیت مجازی استفاده کرده اند. این دستگاه واقعیت مجازی تمرینات ورزشی شما را به یک مرحله جدید می‌برد. "Black Box" با ترکیب تکولوژی واقعیت مجازی و وسایل بدنسازی یک باشگاه جذاب و جالب ساخته اند. در این باشگاه بدن شما کنترل کننده واقعیت مجازی است.

در بازی‌هایی که در این باشگاه انجام می‌دهید، نه تنها کاراکتر بازی خود را ارتقا می‌دهید بلکه بدن واقعی خود را نیز پرورش می‌دهید. در این باشگاه علاوه بر لذت بردن شما سریع‌تر و قوی‌تر خواهید شد. "Black Box VR" ادعا می‌کند که تداوم تمرین کسانی که از این سیستم باشگاهی استفاده می‌کنند به مراتب بیشتر از افرادی است که به روش سنتی تمرین می‌کنند. دلیل این تداوم در تمرین، شناور شدن در تجربیات واقعی است. البته باید گفت تجربیات واقعیت مجازی. در ضمن تمرین‌های فیتنس این باشگاه بسیار علمی هستند. با این باشگاه کاراکتر قهرمان زندگی خود می‌شوید.

در ادامه فیلمی از این باشگاه مشاهده می‌کنید:

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6727192/8926407?width=400&height=300"></script></div>

بیشتر بخوانید:طراحی بی‌نظیر سری جدید بی‌ام‌و +تصاویر

انتهای پیام/

جدیدترین نوع باشگاه‌ها می‌آیند

برچسب‌ها:

نظر شما