شناسهٔ خبر: 29328409 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

رحمان احمدی: مشکلات مالی پارس جنوبی همچنان پابرجاست/ بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس شاهکار کردند

رحمان احمدی، دروازه‌بان تیم فوتبال پارس جنوبی جم اعلام کرد که مشکلات مالی بازیکنان و کادر فنی این تیم هنوز برطرف نشده است.

صاحب‌خبر -

رحمان احمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد عملکرد خوب پارس جنوبی در لیگ امسال و قرار گرفتن این تیم در رده پنجم جدول گفت: پارس جنوبی پارسال عمکرد خوبی داشت و طبیعی بود که تیم های زیادی بازیکنان این تیم را جذب کنند. با این حال کادر فنی تیم پارس جنوبی تلاش کرد تیم خوبی را برای فصل جدید تشکیل بدهد و خوشبختانه تا الان هم نتایج خوبی گرفته ایم. البته مشکلات مالی پارس جنوبی همچنان پابرجاست و بازیکنان فقط 15 درصد پول گرفته اند و اعضای کادر فنی هم که دریافتی نداشته اند.

وی ادامه داد: شما در این مدت ندیدید که بازیکنان ما علیه باشگاه مصاحبه کنند یا دست به اعتراض بزنیم و حاشیه ای درست کنیم. ما با اشتیاق فراوان کار می کنیم و کادر فنی هم زحمت می کشد. انتظار ما این است که مسئولان هم مشکلات مالی را برطرف کنند. اگر مشکلات حل شود و تیم به خوبی حمایت شود قطعاً می توانیم نتایج بهتری در مسابقات امسال بگیریم. فوتبالیست ها معمولاً از طریق فوتبال کسب درآمد می کنند و وقتی مشکلات مالی ادامه دار باشد، این موضوع روی عملکردشان تأثیرگذار خواهد بود.

دروازه بان پیشین پرسپولیس در خصوص نایب قهرمانی این تیم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هم اظهار داشت: پرسپولیس در این بازی ها با کمبود بازیکن مواجه بود و شرایط خیلی سختی را از اول بازی ها تجربه کرد. اعتقاد من این است که بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس شاهکار کردند و باید به آنها خسته نباشید بگویم.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما