شناسهٔ خبر: 29326743 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ:

پرسپولیس بدون بازیکنان ملی پوش با پیکان بازی می کند

تهران- ایرنا- مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: دیدار معوقه دو تیم پرسپولیس و پیکان از هفته نهم لیگ برتر روز دوشنبه 28 آبان در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و سرخپوشان بدون بازیکنان ملی پوش خود به مصاف حریف خواهند رفت.

صاحب‌خبر -

«سعید فتاحی» امروز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با بیان اینکه پرسپولیس در دیدار معوقه خود بدون ملی پوشانش به میدان خواهد رفت، اظهار داشت: با توجه به اینکه از قبل باشگاه پرسپولس به سازمان لیگ نامه نوشته و موافقت خود را برای عدم حضور ملی پوشانش در بازی با پیکان اعلام کرده بود، در این بازی از نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی استفاده نمی کند.
وی افزود: البته پرسپولیس در سایر مسابقات عقب افتاده خود با تمامی بازیکنان ملی پوش خود به میدان خواهد رفت و دیدار با پیکان مستثنی است.
فتاحی در باره جلسه ای که با امروز با کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی داشته است نیز گفت: در این دیدار درباره اردوهای تیم ملی و برگزاری بازی های عقب افتاده تیم های پرسپولیس، بازی استقلال و پدیده که از سوی شورای تامین امنیت استان تهران لغو شد و مسابقه دو تیم سایپا و نفت آبادان در چارچوب بازی های جام حذفی صحبت کردیم.
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ تاکید کرد: برای این که حقی از رقبای پرسپولیس ضایع نشود، به طور حتم دیدارهای عقب افتاده این تیم پیش از پایان نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر برگزار خواهد شد.
وی در پایان در پاسخ به این پرسش که قرار بود برنامه تمام بازی های عقب افتاده لیگ برتر امروز اعلام شود اما این اتفاق نیفتاد، نیز تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی هایی که در حال انجام آن هستیم، فردا زمان تمامی بازی های معوقه را اعلام می کنیم.
صحبت های سعید فتاحی مبنی بر عدم حضور ملی پوشان پرسپولیس در بازی با پیکان در حالی مطرح می شود که برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس گفته است ما هرگز بدون ملی‌پوشان خود این بازی‌های را انجام نمی‌دهیم. چه طور ممکن است بازی‌های خود را انجام دهیم؟ نه، حاضر به انجام این کار نخواهیم شد.
در حال حاضر «علیرضا بیرانوند» و «احمد نورالهی» بازیکنان تیم پرسپولیس در اردوی تیم ملی و «حمیدرضا طاهرخانی » و «سعید حسین پور» بازیکنان این تیم در اردوی تیم فوتبال امید هستند.
ورزشی **م.ت**9129

نظر شما