شناسهٔ خبر: 29323082 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

حاشیه‌های تیم ملی ممکن است دردسرساز شود

شهرام محمودی: صمیمیت بین چند بازیکن را می‌گویند باند بازی

با ملی پوش سابق تیم ملی والیبال درباره شرایط این روزهای حاکم در والیبال و حواشی به وجود آمده صحبت کردیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از زمانی که فرهاد ظریف علیه خوش خبر موضع گرفت و در یک برنامه تلویزیونی حرف هایی را به زبان آورد که شاید بیان آن صحیح نبود خیلی از هم‌بازی های او در تیم ملی علیه اش موضع گرفتند.خیلی ها هم به رسم رفاقت از کنار حرف هایی که ظریف زد عبور کردند و خیلی ها هم مثل شهرام محمودی گفتند:«کاش اگر هر مشکلی هم بود در خود خانواده حل می شد.به همین بهانه با پشت خط زن سابق تیم ملی برای دقایقی حرف زدیم.
*خیلی ها می گفتند که حرف های فرهاد ظریف احساسی بود و نباید این حرف ها را به زبان می آورد.
واقعا نمی خواهم واکنشی روی آنچه که اتفاق افتاده از خودم نشان بدهم.من می گویم اگر اتفاقی افتاده چه بهتر که در دل خانواده حل شود.من چند سال است که با فرهاد رفیقم.او هم‌بازی و هم تیمی من بوده است.
*واقعا دست به یقه شدن با کواچ اتفاق افتاده بود؟
نمی خواهم مسائل گذشته را باز کنم اما چه مشکلی پیش می آمد اگر همه این مسائل در دل خانواده والیبال حل می شد؟آدم ممکن است با برادرش هم دعوا کند اما آیا این دعوا را به بیرون می کشاند یا در دل خانواده حل می کند؟
*شهرام باند بازی چطور؟ظریف بحثی را هم درباره باندبازی مطرح کرده بود.
همه جا این بحث ها وجود دارد و نمی شود گفت که باند بازی وجود دارد.گاهی اوقات صمیمیت بین چند بازیکن را می گویند باند بازی.تا تعریف ما از باندبازی چه باشد؟بازیکن ها در تیم ملی با هم رفیق هستند و بعضی ها صمیمی تر.اگر این اسمش می شود باند بازی که ...مثلا من با سید و مهدوی بیشتر می گشتم آیا باند داشتیم؟من باندی در تیم ملی ندیدم شاید هم آنقدر حواسم به تیم ملی و رفقایم بوده که خبر نداشتم.
*بر اساس ادعای مطرح شده واقعا امکانات موجود در تیم ملی فقط مخصوص یک سری بازیکن خاص بوده؟
واقعا نمی دانم این حرف یعنی چه؟یا دوستان درباره چه چیزی حرف می زنند.اصلا تعجب کردم.بعد چه امکاناتی بوده که مثلا به یک بازیکن بدهند و به بازیکن دیگر نه؟
*این حاشیه ها بدون شک برای آینده تیم ملی خطرناک است.نظر تو در این باره چیست؟
قطعا آسیب می زند.آن از لیگ که همه اش شده زور و زورگویی و البته بدون احترام برای تیم ها و بازیکنان.این هم از تیم ملی که واقعا حاشیه هایش دارد نگران کننده می شود.امیدوارم با وجود همه مشکلات کنار هم باشیم نه مقابل هم.
*شهرام،تو سالیان سال در کنار خوش خبر بودی.او پدر معنوی والیبال است و رابطه اش هم با بچه ها معمولا خوب بوده.به نظرت نبود او به تیم ملی ضربه می زند؟
شرایطی که این روزها داریم خیلی سخت است.تیم ملی حالا سرش شلوغ است و نیاز به یک سرپرست شش دانگ و کامل دارد.13 سال سرپرستی در والیبال کم نیست.ضمن اینکه به قول شما او فقط سرپرست نبود.او یار بچه ها و کنار بچه ها بود و در سختی ها کمک حال شان.شک نکنید که نبود خوش خبر آسیبی جدی به والیبال خواهد زد.البته من امیدوارم که اتفاق های خوبی برای والیبال ایران بیفتد.

256 43

برچسب‌ها:

نظر شما