شناسهٔ خبر: 29322510 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

محمد نوری: قرار گرفتن پارس در رده پنجم جدول فوق‌العاده است/ به انتقادهای مغرضانه اهمیتی نمی‌دهم

R1015203/P1015145/S29,3,27/CT1

محمد نوری، کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: قرار گرفتن در رده پنجم جدول فوق‌العاده است و می‌توانیم در هفته‌های آینده نتایج بهتری هم بگیریم.

صاحب‌خبر -

محمد نوری در گفت‌وگو  با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد شرایط پارس جنوبی بعد از برد پرگل برابر پیکان گفت: ما برد بسیار مهمی را در این هفته به دست آوردیم و شکست دادن تیم پرقدرتی مثل پیکان اصلاً آسان نبود. این برد قطعاً شرایط روحی تیم و انگیزه بازیکنان را برای بازی‌های آینده بیشتر می‌کند و می‌توانیم نتایج بهتری هم بگیریم.

هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی جم در مورد قرار گرفتن تیمش در رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر تأکید کرد: همه می‌دانند که امسال در لیگ برتر چه تیم‌های باکیفیتی حضور دارند و تیم‌هایی هستند که از لحاظ مسائل مالی، بازیکن و ... نسبت به تیم ما شرایط بهتری دارند. با این شرایط قرار گرفتن در رده پنجم فوق‌العاده است. ما واقعاً تیم خوبی داریم و اگر مشکل خاصی در تیم وجود نداشته باشد می‌توانیم بهتر نتیجه بگیریم و در جدول هم جایگاه بهتری داشته باشیم.

وی که در بازی با پیکان یک گل زد و یک پاس گل داد، با اشاره به عملکرد خوبش در لیگ امسال آن هم در حالی که قبل از شروع فصل، از شرایط سنی‌اش انتقاد شده بود، تصریح کرد: من به انتقادهای مغرضانه اهمیتی نمی‌دهم، ولی به انتقادهایی که در این سال‌ها باعث پیشرفتم شد، توجه کردم. در فوتبال خوب تمرین کردن و سالم زندگی کردن مهم است و همیشه سعی کردم این مسائل را رعایت کنم. خوشحالم که عملکرد خوبی داشتم و دوست دارم این روند را ادامه دهم.

انتهای پیام/

نظر شما