شناسهٔ خبر: 29321907 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایتنا | لینک خبر

نوکیا 7.1؛ یک گوشی مقرون به صرفه با مشخصات عالی

ایتنا- نوکیا 7.1، به تازگی با قیمت 349 دلار به بازار عرضه شده است و در مجموعه نوکیا، به عنوان یک گوشی پرچمدار و کاملا مقرون به صرفه محسوب می‌شود.

صاحب‌خبر -
نوکیا اخیرا یک گوشی با مشخصات عالی و با قیمت مقرون به صرفه به بازار عرضه کرده است.
تمرکز عرضه کنندگان این گوشی، روی بازارهای آسیایی بود، ولی به تازگی شرکت سازنده اعلام کرده که این گوشی به زودی در ایالات متحده و انگلستان هم عرضه خواهد شد.
این گوشی هوشمند پرچمدار با قیمت عالی 349 دلار (299 پوند) عرضه شده است و به زودی برای پیش‌سفارش در سایت آمازون، “Best Buy”یا “B&H” قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایتنا از  رایورز به نقل از ورج، این گوشی از تاریخ 28 اکتبر در ایالات متحده و از 17 اکتبر در انگلستان عرضه خواهد شد.
شرکت نوکیا بر این باور است که نسخه 7.1، نخستین گوشی هوشمندی است که از فناوری صفحه نمایش “PureDisplay” بهره می‌برد، و می‌تواند تصاویر با کیفیت “HDR” را در صفحه نمایش 5.84 اینچی خود نمایش می‌دهد.
 
این گوشی از “HDR 10” پشتیبانی می‌کند و می‌تواند در لحظه، SDR را به HDR تبدیل کند.
این گوشی از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 636 برخوردار است و دوربین دوتایی 12MP/5MP دارد.

با این گوشی می‌توان همزمان با دوربین‌های پشت و جلوی گوشی عکس گرفت. این گوشی هم مانند اکثر گوشی‌های هوشمند نوکیا در برنامه اندروید وان گوگل قرار دارد.
 
 
 
در حال حاضر این گوشی از اندروید اوریو پشتیبانی می‌کند، ولی در ماه نوامبر می‌توان سیستم عامل آن را به اندروید پای ارتقاء دارد. این بدین معناست کاربران می‌توانند از قابلیت باتری این سیستم عامل بهره‌مند شوند.
این گوشی از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود ولی از یک جک هدفون 3.5 میلی متری هم برخوردار است.
 
گوشی هوشمند نوکیا 7.1 در دو رنگ آبی براق و استیل براق عرضه خواهد شد. قیمت نسخه 32GB در انگلستان، 319 یورو، و نسخه 64GB، 349 یورو خواهد بود در حالی که در آمریکا فقط نسخه  64GB با قیمت 349 دلار عرضه خواهد شد.
 

نظر شما