شناسهٔ خبر: 29321626 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سارق اماکن خصوصی در بابل دستگیر شد

فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری سارق اماکن خصوصی و منزل با ۳۰ فقره سرقت در شهرستان بابل خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارشگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در شهرستان بابل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات از مالباختگان و بررسی صحنه‌های سرقت با استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی، موفق به شناسایی سارق حرفه‌ای منزل شدند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: با شناسایی مخفیگاه این متهم، ماموران با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه این فرد را دستگیر کردند.

سردار میرفیضی افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس تاکنون به بیش از ۳۰ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در سطح شهرستان بابل اقرار کرد.

وی با اشاره به تلاش پلیس برای کشف اموال مسروقه و سرقت‌های دیگر در این پرونده، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی مازندران با هشدار به شهروندان از آنان خواست با رعایت نکات ایمنی و حفاظتی از اموال خود مراقبت و همواره پلیس را در برقراری نظم و امنیت یاری کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/آ

سارق دستگیر شد

نظر شما