شناسهٔ خبر: 29315287 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

یاران معروف و میرزاجانپور بازهم باختند

شب درخشان لژیونرهای والیبال از لهستان تا ترکیه

شب گذشته لژیونرهای والیبال ایران در لیگ های لهستان، ترکیه و ایتالیا به بردهای خوبی دست یافتند؛ اگرچه یاران معروف و میرزاجانپور بازهم بازنده بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های والیبال سری‌آ ایتالیا شب گذشته تیم ورونا که جواد معنوی نژاد و مرتضی شریفی را در اختیار دارد، به مصاف راونا رفت. ورونا که با هدایت گربیچ نتایج نسبتا قابل قبولی تا به اینجا کسب کرده، در این بازی خانگی هم با قدرت و نتیجه ۳ بر صفر از سد حریف خود گذشت. در این بازی جواد معنوی نژاد که به صورت ثابت در زمین بود، ۸ امتیاز کسب کرد و مرتضی شریفی هم که کمتر به بازی گرفته شد، ۲ امتیاز به دست آورد. ورونا با این برد به رتبه ششم جدول سری آ رسید.


* در دیگر بازی سری‌آ که لژیونرهای ایرانی در آن حضور داشتند، مونزا در خانه میلانو به میدان رفت. این دیدار که جذاب و نزدیک دنبال شد، در نهایت با برتری ۳ بر ۲ یاران امیر غفور همراه بود. در واقع لژیونر ایرانی ستاره مونزا در این مسابقه بود و ۲۴ امتیاز برای تیمش کسب کرد تا نقش پررنگی در برد مونزا داشته باشد. یاران امیر غفور در جدول سری آ هم اکنون در رده پنجم هستند.


* سیه‌نا که با سعید معروف حتی یک برد هم در سری آ کسب نکرده، بازهم به روند باخت های خود ادامه داد. شاگردان سیچلو برابر پادووا به میدان رفتند و در نهایت ۳ بر یک بازنده شدند. معروف که مثل بازی‌های قبلی پاسور اصلی تیمش بود، یک امتیاز برای سیه نا به دست آورد. سیه نا همچنان بدون برد در رده سیزدهم جدول سری آ قرار دارد.


* مجتبی میرزاجانپور و یارانش نیز برای چندمین هفته متوالی ناکام بودند. تیم کاستلانا در خانه میزبان تیم قدرتمند ترنتینو بود که در نهایت ۳ بر ۲ شکست خورد. لژیونر ایرانی در این بازی ۱۸ امتیاز برای تیمش کسب کرد. کاستلانا با شکست های متوالی قعرنشین جدول سری آ به حساب می آید.


* در لیگ ترکیه تیم زراعت بانک در خانه توکات به میدان رفت. زراعت بانک که ۲ بازیکن ایرانی یعنی فرهاد قائمی و صابر کاظمی را در ترکیب خود دارد، ۳ بر ۲ در این بازی خارج از خانه به برتری دست یافت. فرهاد قائمی به عنوان دریافت کننده اصلی در زمین بود و ۱۶ امتیاز کسب کرد. صابر کاظمی هم که دقایق کوتاهی به میدان رفت، فقط یک امتیاز به دست آورد. زراعت بانک در رده نهم لیگ ترکیه قرار دارد.


* در سوپر لیگ لهستان اسکرا بلهاتوف که با میلاد عبادی پور حال و روز خیلی خوبی به عنوان مدافع عنوان قهرمانی ندارد، دیشب در خانه لوبین ۳ بر صفر به برتری رسید. میلاد عبادی پور در این بازی ۱۴ امتیاز برای اسکرا کسب کرد. این تیم هم اکنون در رده پنجم جدول پلاس لیگا قرار دارد.

 

نظر شما