شناسهٔ خبر: 29312711 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

کلاف سردرگم والیبال ایران/همه رفتنی هستند!

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز، احمد ضیایی، رئیس فدراسیون والیبال در نشستی خبری که روز چهارم مهر ماه برگزار شد اعلام کرد که تکلیف ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران برای ادامه همکاری با فدراسیون والیبال ظرف 45 روز آینده مشخص خواهد شد.

این اتفاق در مدتی که ضیایی وعده کرده بود، نیفتاد و این در حالی است که اصولاً حضور خود ضیایی هم در رأس فدراسیون والیبال طبق قانون منع به کارگیری بازنشسته‌ها تضمین شده نیست.

اگر اتفاق خاصی نیفتد و قانون در فدراسیون والیبال اجرا شود. ضیایی تا پایان هفته جاری باید اتاق ریاست فدراسیون را ترک کند.
 
احمد ضیایی که هنوز به سالگرد نخستین روز کاری‌اش به عنوان رئیس فدراسیون والیبال نرسیده در صحبت‌های خود گفته بود که باید تا 24 آبان صبر کرد و دید چه اتفاقی می‌افتد. 

از قضیه ضیایی که بگذریم باید با اختلاف کولاکوویچ و فدراسیون می‌رسیم. سرمربی اهل مونته نگرو تیم ملی والیبال بعد از مسابقات قهرمانی جهان گفته بود که تا پایان المپیک 2020 با فدارسیون والیبال ایران قرار دارد و متوجه نمی‌شود که قرارداد 2+2 از کجا آمده است.

امیر منظمی، دبیر فدراسیون والیبال می‌گوید: «در این هفته و یا نهایتاً در هفته آینده پس از آسیب شناسی نتایج تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی جهان و پس از شنیدن صحبت‌‌های ایگور کولاکوویچ، تصمیم نهایی در مورد او خواهیم گرفت. البته ما خیلی علاقه داریم که کولاکوویچ نیز در تهران حاضر شود و صحبت‌های او را بشنویم.»

ایگور کولاکوویچ روز پنجشنبه، سفری 2 هفته‌ای به فرانسه خواهد داشت تا از نزدیک شاهد عملکرد فرزند خود در لیگ هندبال این کشور باشد، بنابراین امکان حضور او در تهران و در مدتی که منظمی عنوان کرده، عملاً وجود ندارد.

ضمن اینکه بعید است او در حالی که معتقد است قرارداد او 2 سال دیگر اعتبار دارد، علاقه‌ای به مذاکره و صحبت در این مورد داشته باشد. تنها تماس او با والیبال ایران از طریق آنالیزوهای تیم ملی بوده که گزارش تمام بازی‌های لیگ برای او به صورت منظم ارسال کرده‌اند.


 
دبیر فدراسیون والیبال پیش از این گفته بود که کولاکوویچ به احتمال زیاد ماندنی نیست. بنابراین باید صبر کرد و دید که معمای جدید والیبال ایران چگونه حل خواهد شد. ضیایی طبق قانون باید پست خود را به مدیران جوان واگذار کند ولی خودش معتقد است که ماندنی است و تاکنون هیچ تحرکی مبنی بر ترک صندلی ریاست از او دیده نشده است.

کولاکوویچ هم که به گفته خودش تا 2 سال دیگر با فدراسیون ایران قرارداد معتبر دارد اما به اعتقاد فدراسیونی‌ها ماندنی نیست. از طرفی پیدا کردن مربی برای هدایت تیم ملی با شرایط اقتصادی موجود نیز ساده نخواهد بود. ضمن اینکه خسارت فسخ قرارداد کولاکوویچ برای فدراسیون بسیار سخت است. به این کلاف سر در گم، اختلاف شدید سعید معروف به عنوان کاپیتان با رئیس فدراسیون را هم اضافه کنید!

منبع: تسنیم

برچسب‌ها:

نظر شما