شناسهٔ خبر: 29309636 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

سلسله حملات اسرائیل به جنوب غزه

سلسله حملات رژیم صهیونیستی به جنوب نوار غزه به شهادت پنج نفر از فلسطینیان و نیروهای مقاومت منجر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا)، رژیم صهیونیستی یکشنبه شب سلسله حملاتی را در منطقه «الخزاعه» در شرق خان یونس و جنوب نوار غزه انجام داده است که در پی آن شماری از فلسطینیان شهید و مجروح شدند.

 

منابع خبری فلسطین می‌گویند که در این حملات، پنج عضو گردان‌های عزالدین قسام از جمله یک فرمانده به شهادت رسیده است. «مصطفى ابوعودة»، «علا قویدر»، «نور برکه» و «محمد القراف» از جمله نیروهای مقاومت هستند که به شهادت رسیدند.

 

پایگاه خبری غزه پرس درباره جزئیات عملیات «ترور» گزارش داد که گروهی از نظامیان صهیونیست ابتدا دست به عملیات ترور نیروهای مقاومت در منطقه الخزاعه زده بودند و سپس جنگنده‌های رژیم صهیونیستی اقدام به موشک‌باران منطقه مزبور کردند. مقاومت یک یگان ویژه کماندوهای صهیونیست را در خان یونس محاصره کرده است.

 

منابع فلسطینی می‌گویند، جنگنده‌های اسرائیلی در راستای پشتیبانی از گروه ویژه ترور و برای اینکه بتواند آنها را از محل درگیری دور کند، اقدام به بمباران محل درگیری کرده‌اند.

 

در همین حال، پایگاه صهیونیستی والا خبر داد که در این عملیات یک نظامی صهیونیست نیز در درگیری بین نیروهای مقاومت فلسطین و نظامیان ارتش رژیم در شرق خان یونس کشته و یک نفر دیگر نیز به شدت زخمی شده است.

 

 

منابع فلسطینی تاکید کردند که یک فروند هواپیمای اسرائیلی حامل نظامیان زخمی، در بیمارستان سوروکا در شهرک بئر السبع فرود آمده است.

 

خبرگزاری فلسطینی معا می‌گوید جنگنده‌های اسرائیلی در این عملیات ترور، بیش از ۴۰ بار به شرق خان‌یونس حمله کرده‌اند.

 

از سوی دیگر، منابع خبری اسرائیلی خبر دادند که صدای آژیر خطر در منطقه «النقب» و مناطق اطراف آن در غزه به صدا درآمده است. مسئولان صهیونیست از شهرک‌نشینان حومه غزه می‌خواهند که برای مقابله با خطرات احتمالی پناه بگیرند.

 

انتهای پیام/م.ق/

نظر شما