شناسهٔ خبر: 29302722 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پل پوگبا به دربی امروز سیتی - یونایتد نمی‌رسد

نشریه سان مدعی شد که پل پوگبا به احتمال قریب به یقین به بازی امروز نخواهد رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، پوگبا به اردوی تیم که در هتل لوری منچستر برگزار شده سفر نکرده است و در تمرینات روز جمعه نیز شرکت نداشت تا حضورش در بزرگترین دیدار فصل برای یونایتد در هاله ای از ابهام قرار داشته باشد.

 

 

 

ستاره فرانسوی به کمپ کرینگتون که تیم پزشکی در آن مستقر هستند رفت و قاب جدید گوشی اش که عکس خودش بود، مورد توجه خبرنگاران قرار گرفت. قهرمان جام جهانی حالا آماده می‌شود تا از روی سکوها بازی را تماشا کند. شکست در این دیدار، فاصله سیتی و یونایتد را به 9 امتیاز می‌رساند تا عملا قهرمانی برای یونایتد در اینجا به پایان برسد. ولی خبر خوب برای یونایتدی ها، حضور روملو لوکاکو در هتل لوری است.

 

او در دو ترکیب اخیر یونایتد جایی نداشت و مارکوس راشفورد و الکسیس سانچس جای خالی اش را پر می‌کردند. اینکه لوکاکو از ابتدا در ترکیب قرار می‌گیرد یا نه مشخص نیست ولی مطمئنا یونایتد می‌تواند از حضور او در خط حمله اش بهره ببرد.

 

همچنین این احتمال وجود دارد که جسی لینگارد به ترکیب اصلی بازگردد تا در سمت راست با لروی سانه روبرو شده و رقابت کند. همچنین گفته می‌شود آندر هررا در ترکیب قرار خواهد گرفت تا سیستم تیکی تاکا پپ را تخریب کند.

نظر شما