شناسهٔ خبر: 29299188 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

سه انتصاب جدید در حوزه علمیه قزوین

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین، حجج اسلام سید مصطفی موسوی، عباس افشار و آقای حبیب وند را به ترتیب به عنوان «معاون تهذیب»، «مسئول جذب منابع پایدار» و «مسئول دفتر مدیر» حوزه استان معرفی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در جمع مدیران مدارس علمیه استان قزوین، حجج اسلام سید مصطفی موسوی، عباس افشار و آقای حبیب وند را به ترتیب به عنوان «معاون تهذیب»، «مسئول جذب منابع پایدار» و «مسئول دفتر مدیر» حوزه علمیه قزوین معرفی کرد.

وی با تقدیر از تلاش های معاون سابق تهذیب حوزه علمیه قزوین، گفت: حجت الاسلام نباتی توانست برنامه های تهذیبی خوبی در مدارس به مرحله اجرا در آورد که جای قدردانی دارد، معاون جدید تهذیب نیز می بایست با تقویت برنامه های قبل، در این زمینه ابتکارات نویی داشته باشد.

حجت الاسلام عباسی همچنین از زحمات حجت الاسلام افشار در زمان تصدی مسئولیت دفتر مدیر حوزه علمیه قزوین، قدردانی کرد و ادامه داد: وی با حفظ سمت مسئول روابط عمومی، عهده دار جذب منابع پایدار حوزه استان نیز شده است.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطر نشان کرد: تغییر و جابجایی برخی از معاونت ها و مدیران مدارس به منزله ناکارآمدی آنها نیست، بلکه این تغییرات در راستای رشد هرچه بیشتر حوزه استان صورت می گیرد.

انتهای پیام

 

نظر شما