شناسهٔ خبر: 29294869 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

کاخ سفید زیردریایی‌های روسیه و چین را جدی گرفت

نیروی دریایی آمریکا خواستار تشکیل یک یگان ویژه است که اقدامات زیردریایی‌های روسیه و چین را برای آموزش خدمه زیردریایی خودش شبیه‌سازی کند. در واقع طرح نیروی دریایی آمریکا از برنامه تاپ‌گان نیروی هوایی گرفته می‌شود اما برای زیر دریایی‌ها.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

آدمیرال چارلز ریچاردز، معاون فرمانده نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد: ما در حال تشکیل گروهی مهاجم با یک تیم هستیم که در شناسایی قابلیت‌های بالقوه دشمنان ما خبره شوند و سپس آنها را قادر می‌سازد تا با واحدهای ما کار کنند. ما همیشه نیروهایمان را با آنچه که فکر می‌کنیم بهترین شبیه‌سازی است آموزش می‌دهیم. در آن صورت متوجه می‌شویم که در صورت وقوع درگیری باید چه انتظاراتی از آنها داشت. این کادری است که کاری جز تقلید هشدار برای مانورهای آموزشی ما ندارد.

به گفته او، این طرح بسیار شبیه برنامه آموزش پیشرفته تاپ‌گان نیروی هوایی است، اما برای زیر دریایی‌ها. در تاپ‌گان، خلبان‌های که تحت آموزش‌های پیشرفته قرار می‌گیرند، برای آموزش سایرین به یگان‌های خودشان باز می‌گردند.

ریچاردز توضیح داد: ما دوره تمرین حمله سریع را دوباره بازسازی کرده و باز گردانده‌ایم تا مطمئن شویم که آماده اینگونه مبارزه‌ها هستیم و این از جمله شامل بازسازی آنچه ما قبلا ارزیابی آمادگی تاکتیکی می‌نامیدیم است و اکنون ارزیابی آمادگی مبارزه برای اطمینان از این مساله است که ما روی رویارویی جنگی متمرکز هستیم.

 

نظر شما