شناسهٔ خبر: 29293210 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شهروند | لینک خبر

هشتگ‌ روز

# مجوز_دادن_بی_رویه #خدام_محبوب_امام_ رضا (ع) #تیام_ برگرد #تمدید _قرارداد_ برانکو

صاحب‌خبر -

صحبت‌های جدید لیلی گلستان درباره وضع و حال هنر امروز یکی از پربازدیدترین مطالب فضای مجازی بوده و البته کامنت‌های زیادی هم داشته که بیشترشان صحبت‌های خانم گلستان را به‌ معنای حمایت از مجوزدادن به ‌کارهای هنری از سوی وزارت ارشاد دانسته و به این دلیل از این گالری‌دار نامدار انتقاد کرده‌اند.لیلی گلستان در بخشی از صحبت‌هایش گفته بود: «در زمان احمدی‌نژاد و تا مدتی بعد از او به‌طور بسیار بی‌رویه و بی‌منطقی مجوز گالری به هر از راه رسیده‌ای داده می‌شد و همین عرصه را دچار بلبشو و بی‌اخلاقی‌هایی کرد که زیبنده حرفه گالری داری نبود. از این دست، خیلی مسائل هست که باید به آنها رسیدگی جدی شود. صحبت‌های لیلی گلستان که در فضای مجازی به بستن درهای ورود تعبیر شده بود، انتقادات و اعتراض‌هایی را باعث شد.
 
گزارش منتشرشده در مشرق‌نیوز درباره خدام شناخته‌شده و محبوب امام رضا(ع) نیز جزو مطالب پرخواننده‌ای بود که در رسانه‌های هنری مدام بازنشر می‌شد.در این گزارش به شماری از تهیه‌کنندگان، بازیگران، شاعران و خوانندگان، ورزشکاران و... اشاره شده بود که همه و همه یک‌ فصل مشترک دارند، ارادت بی‌مانند به سرور خوبان رضا علیه‌السلام... مهران رجبی، رضا رویگری، حسین بادامکی فوتبالیست سابق، محمد دانشور قهرمان طلایی دوچرخه‌سواری، محسن ترکی داور بین‌المللی فوتبال، جبار قوچان‌نژاد، حسن بشکوفه تهیه‌کننده سینما و... شماری از چهره‌هایی بودند که در گزارش بهشان پرداخته شده و سخنانشان در این زمینه نقل شده بود.
 
شایعاتی که درباره نارضایتی مامه تیام از شرایطش در باشگاه عجمان امارات شنیده می‌شود، باعث شده تا هواداران استقلال به فکر بازگشت او بیفتند. استقلالی‌ها در روزی که منتسب به پرسپولیس بود و خیلی از اهالی فوتبال به دنبال قهرمانی تیم‌شان در آسیا بودند، در فضای مجازی بازگشت تیام را در نیم‌فصل از مدیران باشگاه‌شان طلب کردند تا با این مهاجم سنگالی آینده این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا روشن باشد. بسیاری از هواداران استقلال اعتقاد دارند بازگشت تیام می‌تواند مشکل گلزنی تیم‌شان را رفع کند و اتفاقی کاملا مثبت به سود این تیم خواهد بود. در این بین هشتگ «تیام برگرد» هم داغ شده و حتی روی پست‌های منتشرشده تیام را هم تگ کرده‌اند.
 
پرسپولیسی‌ها در توییتر و اینستاگرام قبل از فینال لیگ قهرمانان پیشواز رفتند و از ترس رفتن برانکو به تیم‌ملی خواهان تمدید قرارداد بلندمدت با سرمربی تیم‌شان شدند. بسیاری از پرسپولیسی‌ها اعتقاد دارند برانکو باید سال‌های‌سال در این تیم بماند و کارش را دنبال کند و از مسئولان باشگاه خواسته‌اند هرچه سریع‌تر برای این موضوع دست به کار شوند. در این بین توییت‌های جالبی از سوی هواداران پرسپولیسی منتشر شده و جالب این‌ که اکثر آنها دغدغه رفتن برانکو ایوانکوویچ به تیم‌ملی و ایجاد مشکلات بعدی برای پرسپولیس را دارند.

 

نظر شما