شناسهٔ خبر: 29293070 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

غلامحسین زمان‌آبادی:

برگزاری فینال آسیا نشان دهنده شایستگی و توانمندی فوتبال ایران بود

مشاور فدراسیون فوتبال در امور فرهنگی و مسئولیت های اجتماعی معتقد است برگزاری موفق فینال رقابت های لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا توانمندی و شایستگی های اجرایی فوتبال ایران را به اثبات رساند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، غلامحسین زمان آبادی اظهار داشت: خوشبختانه از جهات مختلف شاهد اجرای یک فینال بدون نقص و با شکوه در تهران بودیم. جو فرهنگی بسیار خوبی در ورزشگاه آزادی حاکم بود همچنین با همکاری باشگاه پرسپولیس برنامه های فرهنگی خوبی در نظر گرفته شد و فضای مناسبی در ورزشگاه ایجاد گردید. مسئولین فیفا و AFC هم از تمامی مراحل و بخش های برنامه رضایت کامل داشتند. در واقع این فینال شایستگی و توانمندی های اجرایی فوتبال ایران را در مقابل نمایندگان و مسئولان فوتبال جهان به تصویر کشید. اتفاقی که می تواند زمینه ساز میزبانی از رویدادهای مهمی در سطح بین المللی باشد.

مشاور فدراسیون فوتبال در امور فرهنگی و مسئولیت های اجتماعی همچنین اضافه کرد: در مراسم اهدای جام بانوانی با پوشش مناسب و لباس های اقوام مختلف ایران اسلامی حضور یافتند که هم نشان دهنده توجه به الزامات فرهنگی ما بود و هم به صورت نمادین در واقع جوایز و جام توسط نمایندگان همه اقوام ایرانی اهدا شد. در مجموع باید بگویم تمامی بخش های این مراسم مطابق استانداردهای AFC اجرا شد و این یک موفقیت بزرگ برای فوتبال ایران است.

زمان آبادی گفت: این مسابقه باید نمادی برای رفع تمامی نواقص و مشکلات بخش های مختلف فوتبال ما باشد. در واقع نشان دادیم که می توانیم تمامی مسابقات را در چنین سطح و استانداردی برگزار کنیم و این بسیار ارزشمند است. حتی از بعد فرهنگی و فضای ورزشگاه هم دیدیم که یکی از پر تماشاگرترین بازی های لیگ قهرمانان آسیا در تهران برگزار شد و خوشبختانه هیچ مشکلی وجود نداشت. حتی تماشاگران پرسپولیس بعد از اینکه شاهد قهرمانی تیم رقیب بودند رفتار بسیار زیبا و شایسته ای نشان دادند، تیم خودشان را تشویق کردند و به حریف احترام گذاشتند. اینها نشان می دهد که می توانیم فضایی فرهنگی در ورزشگاه ها ایجاد کنیم که عاری از هرگونه ناهنجاری و رفتار نامناسب باشد.

نظر شما