شناسهٔ خبر: 29291602 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

کنسرت «همایون» در حوزه هنری

گروه موسیقی «همایون» به سرپرستی و آهنگسازی حسین پرنیا تازه‌ترین کنسرت خود را آذر ماه سال جاری در تالار سوره حوزه هنری برگزار می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کنسرت گروه موسیقی «همایون» به سرپرستی و آهنگسازی حسین پرنیا و خوانندگی سروش مظفری با عنوان کنسرت «همزبانی» ساعت ۱۹:۳۰ روز ۲۵ آبان  در سالن سوره حوزه هنری روی صحنه می‌رود.

در این کنسرت که حسین پرنیا سرپرستی، آهنگسازی و سنتورنوازی آن را بر عهده دارد و سروش مظفری آواز می‌خواند، صائب کاکاوند نوازنده تار و سه تار، ساسان بازگیر نوازنده عود، میلاد مرادی نوازنده کمانچه و آلتو، احسان لیوانی نوازنده نی، رامین ملکی نوازنده دف و پژمان پرنیا نوازنده تمبک و سازهای کوبه ای گروه اجرایی را تشکیل می دهند.

شاهرخ رنجکش مدیر هنری کنسرت «همزبانی» درباره محتوای این برنامه توضیح داد: در این اجرا سعی بر آن است که با مخاطب ارتباطی عاطفی و فلسفی برقرار شود. نبود انگیزه و سرزندگی در این روزها، ما را بر آن داشت تا «همزبانی» را برای نام کنسرت خود گزینش کنیم تا با همزبانی و هم آوایی، ساعتی به دور از روزگار در کنار هم  بوده و با لحظاتی شاد و فلسفی شبی بیادماندنی را رقم بزنیم.

او افزود: هنر موسیقی بسیار مقدس است و هر زمان از موسیقی جدی و فاخر سخن به میان می آید، آواز اصیل ایرانی، شعرهای ناب شاعران ایرانی و موسیقی دستگاهی در یادها نقش می بندد که ما هم در این کنسرت سعی کردیم بیشتر از شعرهای امیدبخش استفاده کنیم.

۲۴۱۲۴۳

نظر شما