شناسهٔ خبر: 29286500 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

اسنایدر تهدید به کناره‌گیری از لیگ قطر کرد

هم بازی سرشناس هلندی طارمی تهدید کرد که اگر کارت قرمز او در دیدار برابر تیم قطر برداشته نشود، از لیگ ستارگان قطر کناره‌گیری خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از العاجل، وسلی اسنایدر در دیدار برابر تیم قطر در هفته دوازدهم لیگ ستارگان قطر در دقایق پایانی با کارت قرمز داور از بازی اخراج شد. تصاویر تلویزیونی نشان داد که این بازیکن هلندی خطای عمدی را روی دروازه‌بان حریف انجام نداد و اخراج او اصلا درست نبود.

 

اسنایدر که به شدت به اخراج خود اعتراض داشت و دارد تاکید کرد که در صورتی که این کارت قرمزش لغو نشود، لیگ ستارگان قطر را ترک خواهد کرد و دیگر یک دقیقه هم بازی نخواهد کرد.

 

او در این دیدار برابر تیم قطر توانست هر دو گل بازی را به ثمر برساند. در این بازی مهدی طارمی هم عملکرد درخشانی از خود  به نمایش گذاشت و یک پنالتی گرفت و پاس گل دیگر اسنایدر را هم داد تا بار دیگر نشان دهد که هماهنگی بالایی با این بازیکن سرشناس هلندی دارد.

 

اسنایدر و طارمی از بهترین بازیکنان الغرافه هستند و معمولا روی هر گلی که این تیم به ثمر می‌رساند یکی از آنها تاثیر گذار است.

 

البته اسنایدر در شبکه اجتماعی خود نوشت که ادعای رسانه ها درباره حرف های او درست نبوده است و او هیچگاه چنین حرف هایی را به زبان نیاورده و می خواهد در قطر بماند.

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما