شناسهٔ خبر: 29281116 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: العالم | لینک خبر

جمعه خشم بحرين؛ با شعار مرگ بر "اسراییل و مزدوران" + ویدئو

علمای بحرین با عبارات "مرگ بر اسراییل و مرگ بر خیانتکاران مزدور" روز جمعه خشم را به روز خشم ملت نسبت به عادی سازی روابط با دشمن تبدیل کردند.

صاحب‌خبر -

 العالم . بحرين

تمام ملت بحرین دعوت شدند تا به خیابانها بیایند و به رژیم بحرین بگویند که تو و ملت در اختلاف و جدایی بسر می برید؛ صلح میان ما برقرار نیست؛ ملت هیچ سازشی را با دشمن صهیونیستی نمی پذیرد و آن را به رسمیت نمی شناسد و اقدام مقامات بحرینی نمی تواند هویت ملت بحرین در مخالفت با رژیم اشغالگر را تغییر دهد. علمای بحرین خواستار اجابت این ندای شرعی و ملی علیه عادی سازی روابط با صهیونیستها شدند و ملت این درخواست را اجابت کردند که این امر بیانگر خشم شدید آنها نسبت به صهیونیست ها است که خاک بحرین را آلوده کردند. 

عادی سازی روابط میان رژیم بحرین و دشمن اسراییلی به بیش از 20 سال پیش بازمیگردد.

دیدارها و تماسهایی میان مسئولان بحرینی و دشمن اسراییلی در خاک بحرین و نیز در رژیم اشغالگر صورت گرفت که برخی از آنها محرمانه و برخی دیگر علنی بودند.

علمای بحرین در واکنش به عادی سازی روابط با اسراییل خواستار مشارکت مردم در تظاهراتی خشمگینانه در روز جمعه برای محکومیت عادی سازی روابط آل خلیفه با صهیونیست ها و نیز برای اعلام مخالفت با حبس ابد شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت وفاق شدند.

جمعیت وفاق تاکید کرد که عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانتی بزرگ است و ملت اعلام می کند که نتانیاهو و صهیونیست ها در بحرین جایی ندارند.

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه نیز خواستار برگزاری تظاهرات خشم در روز جمعه برای مخالفت با عادی سازی روابط با صهیونیست ها و اعلام همبستگی با شیخ سلمان و رهبران بحرینی شد.

بحرینی ها بارها از طریق برگزاری فعالیت های مردمی متعدد در نقاط مختلف کشور، مخالفت قاطعانه خود با عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی را اعلام کردند.

انجمن بحرینی مقابله با عادی سازی روابط با صهیونیست ها نیز تلاش های برخی نهادهای رسمی و داخلی برای نزدیکی به رژیم اشغالگر را محکوم کرد.

نظر شما