شناسهٔ خبر: 29280394 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

۴ تصادف اتوبوس‏‎ ‎‏ ۲ کشته و ۲۱ مجروح داشت

صاحب‌خبر -
سرویس شهرستان‌ها:‌ رئیس مرکز اطلاعات و‌ کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از کشته شدن ۲ تن و مجروحیت ۲۱ نفر در ۴ تصادف اتوبوس در جاده‌ها خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی افزود: در کیلومتر ۲۰ محور ساوه‌ـ بویین‌زهرا در استان مرکزی بر اثر برخورد سواری پراید با اتوبوس، ۷ تن مجروح شدند که از این شمار یک نفر سرنشین سواری و ۶ نفر سرنشین اتوبوس بودند.

وی با بیان این که اتوبوس مذکور‌ متعلق به تعاونی ایران پیما اصفهان بود افزود: اتوبوس با ۲۲ سرنشین از تنکابن به اصفهان می‌رفت که بعد از تغییر مسیر ناگهانی سواری پراید و برخورد با سواری مذکور از مسیر خود منحرف و واژگون شد.رئیس مرکز اطلاعات و‌ کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: در حادثه دوم که در کیلومتر ۴۴ محور دامغان – سمنان در برخورد یک اتوبوس با کشنده هوو روی داد۲ تن کشته و ۱۰ تن مجروح شدند.اتوبوس با ۲۷ سرنشین از مشهد به سمت تهران در حال حرکت بود. او از برخورد یک اتوبوس با کوه در باند شمالی آزادراه قزوین – رشت هم خبر داد و گفت: در پی آن ۴ تن مجروح شدند.وی با تاکید بر این که علت این حادثه در دست بررسی است افزود: اتوبوس یادشده با ۱۳ سرنشین از تهران به لاهیجان می‌رفت که دچار حادثه شد.

رئیس مرکز اطلاعات و‌ کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین به برخورد یک اتوبوس با گاردریل در کیلومتر ۵۵ آزادراه امیرکبیر استان اصفهان اشاره کرد و افزود: حادثه در حالی رخ داد که اتوبوس مذکور با ۲۳ سرنشین از بوشهر به تهران در حال حرکت بود.

نظر شما