شناسهٔ خبر: 29277112 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

انقلاب زمستانی پرز

برنامه‌های ویژه رئال برای خرید بازیکن در ژانویه

مسئولان رئال مادرید متقاعد شده اند که در نقل و انتقالات زمستانی ۲۰۱۹، اقدام به تقویت تیم کنند و برای این مهم، برنامه هایی ویژه در نظر دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، نتایج بد رئال با لوپتگی که در نهایت با اخراج این مربی همراه شد، ثابت کرد که برنامه ریزی سران رئال برای فصل جاری نواقصی جدی داشته و نیاز به اصلاحاتی دارد.

هرچند برخی تصمیمات لوپتگی نیز در نتایج ضعیف رئال تاثیرگذار بود؛ ولی از نگاه بسیاری، سیاست اشتباه مدیران رئال در نقل و انتقالات بود که باعث به بحران رفتن تیم در همین شروع فصل شد. در هر صورت مثل همیشه این مربی بود که تاوان داد و از کار برکنار شد.

سولاری، جانشین لوپتگی شروعی بسیار خوب در رئال داشته و با کسب سه برد حالا به یک پیروزی بر سلتا نیاز دارد تا تقریبا بقای خود تا انتهای فصل را قطعی کند اما حتی اگر او با رئال روند بردهای متوالی را شروع کند نیز این باشگاه در زمستان اقدام به خرید بازیکن خواهد کرد.

هدف سران رئال جذب سه بازیکن است. بر خلاف شایعات، نه رودریگو از سانتوس و نه پالاسیوس از ریورپلات، هدف زمستانی باشگاه نیستند و آنها از ابتدای تابستان ۲۰۱۹ به رئال اضافه خواهند شد. خرید اول، هرموسو، مدافع به تازگی ملی پوش شده اسپانیول است که محصول آکادمی رئال است و بند بازگشت ۷.۵ میلیون یورویی دارد.

یک بازیکن نیز برای خط میانی مدنظر است و همچنین یک مهاجم نوک جدید. در حال حاضر مائورو ایکاردی گزینه اول برای تقویت خط حمله محسوب می شود. گفته می شود که هافبک جدید نیز سابقه بازی در لیگ قهرمانان را دارد. رئال مشکل مالی برای خرید زمستانی ندارد و همین حالا بودجه ای ۲۰۰ میلیون یورویی برای این کار در نظرگرفته شده است.

قطعا با این سه خرید، باید شاهد جدایی بازیکن از رئال نیز باشیم. هنوز نام بازیکنانی که در فهرست فروش قرار می گیرند، فاش نشده است.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

نظر شما