شناسهٔ خبر: 29268210 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دستگیری ۴ نفر آدم ربا در جنوب شرق کشور

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از رهایی فرد ربوده شده از چنگال آدم ربایان توسط یگان‌های عملیاتی پلیس سراوان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع یک فقره آدم‌ربایی در " آسپیچ " شهرستان سراوان، ماموران برای بررسی بیشتر موضوع به محل اعزام و دریافتند که چهار نفر ناشناس با لباس محلی به وسیله یک دستگاه پژو پارس سفید رنگ فردی با هویت معلوم را ربوده و اقدام به فرار کردند.

وی افزود: با بررسی محور‌های مواصلاتی و کنترل خودرو‌های عبوری، خودروی افراد مذکور که قصد فرار از سراوان به سمت شهر "سوران" را داشتند توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان مورد شناسایی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: با هوشیاری کامل ماموران و رعایت اقدامات تامینی و امنیتی در یک عملیات هوشمندانه و غافلگیرانه خودروی مورد نظر متوقف و هر چهار نفر متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه فرد ربوده شده به صورت صحیح و سالم به آغوش گرم خانواده بازگشت، افزود: در بازرسی از خودروی ربایندگان یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه یک تیغه خشاب و شش عدد فشنگ نیز کشف شد.

آزادی دو گروگان طی ۲۴ ساعت توسط سپاه شهرستان ایرانشهر

سپاه شهرستان ایرانشهر طی بیانیه‌ای از آزادی دو گروگان طی ۲۴ ساعت خبر داد.

در متن این بیانیه آمده است: با توجه به گزارش‌های گروگانگیری در شهرستان ایرانشهر، سپاه شهرستان ایرانشهر با اشراف اطلاعاتی در حوزه مأموریتی خود و استفاده از توان ریش سفیدان منطقه، روز سه شنبه اقدام به رهایی فردی ۲۲ ساله کرد.

این بیانیه می افزاید: این فرد که سه روز قبل و بخاطر بدهی مالی و درگیری طایفه‌ای توسط یکی از اقوام خود ربوده شده بود، نهایتا در «بهشت آباد»، منطقه «بمپور» آزاد و به خانواده اش در شهر «قلعه گنج» استان کرمان تحویل داده شد.

در ادامه‌ این بیانیه آمده است: همچنین فرد ربوده شده دیگری نیز بامداد روز چهارشنبه و پس از ۸ روز که بخاطر بدهی و اختلافات مالی به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان در نصیرآباد شهرستان سرباز در چنگ ربایندگان بود با اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) و باز هم با استفاده از توان معتمدان و ریش سفیدان منطقه آزاد شد و به آغوش خانواده خود بازگشت.

سپاه شهرستان ایرانشهر در پایان ضمن تشکر و قدردانی از عموم مردم اعلام می‌کند با افرادی که موجب اختلال و برهم زدن نظم و امنیت جامعه اقدام به گروگان‌گیری می‌کنند برخورد قاطع و برای آنان اشد مجازات در نظر گرفته می‌شود.

همچنین شماره تلفن ۱۱۴ ستاد خبری سپاه به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان است.

 

انتهای پیام/پ

 

نظر شما