شناسهٔ خبر: 29266401 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

۴۲۸ نفر از اهداکنندگان مستمر خون در بروجرد واکسن هپاتیت B دریافت کردند

رئیس انتقال خون بروجرد گفت: تا کنون 608 نفر برای تزریق واکسن به مراکز معرفی شده اند که 428 نفر از اهداکنندگان مستمر خون در بروجرد واکسن هپاتیت B دریافت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "غلامرضا حامدی" رئیس انتقال خون بروجرد در گفت و گو با سفیر افلاک گفت: تزریق واکسن هپاتیت B در راستای تقدیر و قدردانی از رفتار انسان دوستانه اهداکنندگان مستمر خون است که این برنامه هم اکنون در بروجرد نیز همزمان با سراسر کشور در حال انجام است.

 

وی اضافه کرد: در شهرستان بروجرد هشت هزار نفر اهداکننده مستمر خون وجود دارد که از این تعداد 10 درصد بانوان و مابقی آقایان هستند که در طول سال برای اهدای خون به نیازمندان مراجعه می کنند.

 

حامدی اظهار داشت: واکسن هپاتیت B برای متولیدن قبل از سال 68 در نظر گرفته شده که در سه نوبت تزریق می شود و انجام این واکسیناسیون افراد را در مقابل ابتلا به بیماری‌های کبدی مصون می‌کند.

 

به گفته وی تا کنون 608 نفر از اهداکنندگان مستمر خون در بروجرد برای دریافت این واکسن به مراکز در نظر گرفته شده معرفی شده اند که تا کنون 428 نفر موفق به دریافت واکسن شده اند.

 

رئیس انتقال خون بروجرد تصریح کرد: در شهرستان بروجرد 70 درصد اهداکنندگان خون، اهداکنندگان مستمر خون هستند که در هر فصل و زمانی که نیاز باشد برای اهدای خون مراجعه می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما