شناسهٔ خبر: 29264407 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بانوان کاراته و یک مبارزه تا مدال برنز

تیم ملی کاراته بانوان در بخش کومیته تیمی برای کسب مدال برنز در رقابت‌های جهانی مادرید تلاش می‌کند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از فدراسیون کاراته، ملی پوشان کاراته بانوان امروز برای کسب نشان برنز کومیته تیمی رقابت‌های جهانی مادرید، مقابل میزبان رقابت‌ها صف آرایی می‌کند.
کاراته کا‌ها در بازی نخست مقابل سنگال به برتری رسیدند. پگاه زنگنه و حمیده عباسعلی ورزشکاران پیروز این میدان بودند. در مبارزه دوم، هلند را یک بر صفر مغلوب کردند. در این دیدار پگاه زنگنه، فاطمه چالاکی و حمیده عباسعلی به نتیجه تساوی دست یافتند و در بازی چهارم حمیده عباسعلی مجددا به میدان رفت و پیروز از تاتامی خارج شد.
کومیته تیمی ایران در سومین پیکار مقابل تیم مدعی ژاپن صف آرایی کرد. در این دیدار فاطمه چالاکی برنده مبارزه شد، عباسعلی به تساوی صفر به صفر دست یافت و علیپور نتیجه را واگذار کرد تا ۲ تیم به تساوی یک به یک برسند. حمیده عباسعلی برای بار دوم در این دیدار به میدان رفت و باز هم به نتیجه تساوی صفر به صفر رسید تا با رای داوران در هانتی بازنده تاتامی شود. با راه یابی ژاپن به فینال، بانوان ایران هم به جدول شانس مجدد راه یافتند.
در این گروه بانوان کومیته ابتدا، مقابل ترکیه یک بر صفر به پیروزی دست یافتند. در این بازی رزیتا علیپور و فاطمه چالاکی به تساوی یک به یک مقابل حریف رضایت دادندو عباسعلی در مبارزه سوم نتیجه صفر به صفر را بدست آورد تا در مبارزه چهارم عباسعلی یک بر صفر برنده شد تا تیم ایران در مجموع برنده از تاتامی خارج شود.
دومین بازی ایران در جدول شانس مجدد مقابل تیم کوزوو بود که ملی پوشان کشورمان موفق شدند این تیم را هم با برتری فاطمه چالاکی و پگاه زنگنه ۲ بر صفر به سود خود خاتمه دهند و به دیدار رده بندی برسند.

نظر شما