شناسهٔ خبر: 29258358 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ليگ برتر فوتبال؛ پيروزي پرگل سپاهان مقابل سايپا/ شکست سنگين ذوب آهن برابر تراکتورسازي

صاحب‌خبر -

خبرگزاري آريا_ سپاهان موفق شد بردي پرگل را برابر سايپا بدست آورد.

به گزارش سرويس ورزشي آريا، سپاهان رده دومي نزديک ترين تعقيب کننده پديده صدرنشين است و نياز مبرم به سه امتياز اين بازي خانگي داشت تا در کورس قهرماني باقي بماند. سايپا هم با حذف استقلال از جام حذفي و توقف پرسپوليس در ليگ با روحيه اي مضاعف به اين بازي رسيده و به دنبال پيروزي بود. نيمه اول اين ديدار تا دقيقه 14 پاياپاي دنبال شد ولي طي سه دقيقه طلايي پوشان دو گل زدند تا کار دايي و شاگردانش سخت شود و آنها در واقع سه دقيقه در ورزشگاه نقش جهان يخ زده باشند. در ادامه تيم سپاهان بيشتر سعي در ميدان داري داشت و البته موقعيت هايي هم براي هر دو تيم ايجاد شد که هيچ يک به نتيجه نرسيد و بازي در نيمه اول با همين نتيجه خاتمه يافت.در نيمه دوم شاگردان اميرقلعه نويي سعي در کنترل جريان بازي و تسلط بر اوضاع را داشتند و به خوبي هم موفق به انجام اين مهم شدند. سپاهاني ها نه تنها فرصت خوبي به سايپا براي گلزني ندادند،  بلکه بارها هم موقعيت گلزني ايجاد کردند تا به معناي واقعي کلمه شايستگي پيروزي برابر شاگردان علي دايي را داشته باشند و در نيمه دوم يک گل ديگر هم زدند تا با پيروزي مقتدرانه زمين را ترک کنند.

تيم هاي تراکتورسازي تبريز و ذوب آهن اصفهان در سري رقابت هاي هفته دوازدهم ليگ برتر از ساعت 15:30 امروز در ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز به مصاف يکديگر رفته بودند که در پايان تيم ميزبان نتيجه 4 بر 1 به برتري رسيد. 

گل هاي تيم تراکتورسازي توسط لي هري اروين (دقايق 57، 59 و 64) و مسعود شجاعي در دقيقه 75 و گل تيم تيم ذوب آهن اصفهان نيز توسط محسن مسلمان (دقيقه 27) به ثمر رسيد. 

داور وسط: محمدحسين زاهدي فر کمک ها: بابک داوري و مهدي عاليقدر

ترکيب دو تيم:

تراکتورسازي تبريز

محسن فروزان، محمدرضا‌ مهدي‌زاده، ايمان سليمي، محمد طيبي، احسان‌حاج‌صفي، علي‌ طاهران ( از دقيقه 53 - لي هري اروين)، مهدي‌ مهدي‌پور، يوکيا سوگيتا (از دقيقه 85- حامد حسين علي زاده)، مسعود شجاعي، دانيال‌ اسماعيلي‌فر (از دقيقه 73 - احسان پهلوان)، آنتوني‌ استوکس

سرمربي موقت: محمد تقوي

ذوب آهن اصفهان

رشيد مظاهري، هادي محمدي، مسعود ابراهيم زاده، عارف غلامي (از دقيقه 62 - وحيد محمدزاده)، ميلاد فخرالديني، حميد بوحمدان، محسن مسلمان، زبير نيک نفس ( از دقيقه 68 - ادي ارناندز)، محمدرضا حسيني، ماريون سيلوا ( از دقيقه 68 محمدرضا عباسي)و ارسلان مطهري

سرمربي: اميد نمازي

دقايق حساس: 

دقيقه 3: کارت زرد داور به ميلاد فخرالديني 

دقيقه 18: شوت زيباي دانيال اسماعيلي فر از پشت محوطه جريمه تيم ميهمان با واکنش خوب رشيد مظاهري دفع شد. 

دقيقه 27: ( گل تيم ذوب آهن اصفهان) تيم ميهمان با خطاي بازيکن تراکتورسازي روي ارسال مطهري صاحب ضربه ايستگاهي شد. محسن مسلمان از طريق ضربه ايستگاهي پشت محوطه جريمه توپ را پرقدرت ارسال کرد که گل به زيبايي به ثمر رسيد. 

دقيقه 39: بازيکن تيم ذوب آهن اصفهان توپ را از سمت راست زمين مسابقه به داخل محوطه جريمه ارسال کرد که توپ با ضربه ماريون سيلوا از کنار دروازه محسن فروزان به بيرون رفت. 

دقيقه 40: آنتوني استوکس توپ را در اختيار دانيال اسماعيلي فر قرار داده و اين بازيکن پس از ورود به داخل محوطه جريمه تيم ميهمان شوت زد که توپ به صورت خطرناکي از کنار دروازه به بيرون رفت. 

دقيقه 55: کارت زرد داور به رشيد مظاهري از تيم ذوب آهن اصفهان

دقيقه 57: (گل اول تيم تراکتورسازي تبريز) آنتوني استوکس در حرکت سريع توپ را از سمت راست زمين مسابقه به لي هري اروين در داخل محوطه جريمه و مقابل دروازه ارسال کرده و اين بازيکن توانست از فاصله نزديک گل تساوي تيمش را به ثمر برساند. 

دقيقه 59: (گل دوم تراکتورسازي تبريز) آنتوني استوکس پشت محوطه جريمه صاحب توپ شده بود که رشيد مظاهري با خروج اشتباه توپ را با ضربه سر به چند متر جلو تر ارسال کرد که توپ در اختيار لي هري اروين قرار گرفته و اين بازيکن با استفاده از اشتباه دروازه بان ذوب آهن اصفهان توپ را با شوت محکم و زيبايي وارد دروازه خالي تيم ميهمان کرد. 

دقيقه 64: (گل سوم تراکتورسازي تبريز) لي هري اروين صاحب توپ شد که شوت اين بازيکن توسط رشيد مظاهري برگشت داده شده و دوباره در اختيار بازيکن خارجي تراکتور سازي قرار گرفتت که هادي محمدي نتوانست مانع اين بازيکن شود تا لي هري اروين توپ را از فاصله کمي وارد دروازه کند. 

دقيقه 75: (گل چهارم تراکتورسازي) احسان پهلوان پس از شوت بازيکن تراکتورسازي از پشت محوطه جريمه صاحب توپ شده و در اختيار مسعود شجاعي قرار داد که کاپيتان تيم ميزبان توانست با شوت زميني و کم قدرت گل چهارم تيمش را به ثمر برساند. 

دقيقه 82: محمدرضا حسيني در داخل محوطه جريمه با ارسال هم تيمي خود صاحب توپ شده بود که توپ با شوت بي دقت اين بازيکن از کنار دروازه محسن فروزان به بيرون رفت.

نظر شما