شناسهٔ خبر: 29258144 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حسینی: با حضور هواداران پرسپولیس، بهترین بازی را انجام می‌دهیم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما فردا در کنار هواداران خود هستیم تا بازی پرقدرتی انجام بدهیم.

صاحب‌خبر -

حسینی: بازی پرقدرتی در کنار هواداران خود ارائه می دهیم/ تمرکز مهمترین مسئله بازی فینال استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا درباره احساس بازیکنان از شرکت در مهمترین بازی فصل اظهار کرد: من و بازیکنان دیگر احساس خوبی داریم که در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می کنیم. بازی بزرگی است و همه بازیکنان خوشحال و آماده هستند.ما از سال گذشته که بازی های لیگ قهرمانان را شروع کردیم روزهای سختی را با دستهای خالی پشت سر گذاشتیم و  امسال هم با دستهای خالی کارهای سخت تری را انجام می دهیم و فردا هم در کنار هواداران خود هستیم تا بازی پرقدرتی را انجام بدهیم.

او ادامه داد: بازی کردن در فینال برای هر بازیکنی سخت است اما لذت بخش هم است. هواداران ما فردا در ورزشگاه آزادی هستند و یکی از روزهای سخت پرسپولیس است اما امیدوارم بتوانیم موفق شویم و این موفقیت به همه به خصوص بازیکنان کمک می کند و همه  آماده  هستند و انتظار این بازی را می کشند تا بتوانیم یک شروع خوبی را داشته باشیم. 

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه با هم تیمی‌هایش در مورد بازی فینال صحبت کرده است یا خیر، بیان کرد: بله برانکو صحبت های لازم را کرده است و بازی فینال همیشه سخت است. تغییر ساعت ها کمی بازیکنان را عصبی کرده بود و  نعمتی هم نتوانست شرایط را درک کند و اخراج شد. بازیکنان برای فردا به طور کامل آماده هستند. مهم ترین موضوع  تمرکز است که خدا رو شکر بازیکنان ما تمرکز کامل دارند. آن‌ها می‌دانند که فردا قرار است چه بازی‌ای انجام دهند. امیدوارم که فردا از دقیقه یک مقابل هوادارن‌مان یک شروع خیلی خوب داشته باشیم.

حسینی در پایان خاطر نشان کرد: با تیمی بازی داریم که در هر لحظه خطرناک است. تیم ملی ژاپن از بهترین تیم‌های آسیا است و باشگاه‌های این کشور هم پیشرفت کردند و در کلاس بالایی فوتبال بازی می‌کنند. هر لحظه ممکن است اتفاقی رخ دهد. ما آماده‌ایم و می‌خواهم که هوادارن‌مان در کنار ما باشند تا لحظه ها را ببریم. لحظه به لحظه پیش می‌رویم. برای این بازی بزرگ آماده‌ایم و امیدوارم که روز بزرگی را رقم بزنیم.

 بيشتر بخوانيد:آخرین تمرین تیم فوتبال کاشیما ژاپن در ورزشگاه آزادی برگزار شد 

نعمتی: بازی سختی مقابل کاشیما ژاپن در لیگ قهرمانان آسیا داریم

تاج: سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای ایران ۳+۱ شد

انتهای پیام/ 

اظهارات سید جلال حسینی درباره بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا 

نظر شما