شناسهٔ خبر: 29257966 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

خنده‌های برانکو: بنابراین باید سه گل بزنیم!

صاحب‌خبر -

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس از ساعت 17:30 روز جمعه 18 آبان در نشست خبری دیدار برگشت دو تیم پرسپولیس و کاشیما شرکت کرد. برانکو بعد از حضور در ورزشگاه آزادی بازسازی شده و تماشای بخش های جدید این ورزشگاه قدیمی در نشست خبری حاضر شد تا ضمن تجلیل دوباره از تیمی که با تلاش و زحمت به فینال آسیا رسیده، درباره اهداف قرمزپوشان در فینال صحبت کند و از اهمیت مسابقه ای بگوید که می تواند در تاریخ ماندگار شود.


سرمربی پرسپولیس در این نشست خبری ضمن قدردانی از هواداران پرسپولیس، بازیکنان خود را شایسته هوادارانی این چنین دانست و از نقش آفرینی آنها در دیدار فینال گفت. مشروح صحبت های برانکو در این نشست خبری را مطالعه کنید:


*قلب ما پر از امید است
قبل از هر چیزی سلام می کنم و واقعا از حضور تعداد زیاد خبرنگاران و عکاسان در این نشست لذت می برم. بازی در فینال، افتخار بزرگی است. شاید به نظر برسد که ما تحت فشار هستیم اما همینطور که به سید جلال حسینی گفتم، قلب ما پر از امید است.


افتخار می کنیم که در خانه این بازی را برگزار می کنیم و به جرات می توانم بگویم این مسابقه، بزرگترین مسابقه 30 سال اخیر است که در تهران برگزار می شود. انتظار داریم تا افتخاری برای پرسپولیس باشیم.

 


*ضعف ما از نظر تئوری است
نیمه اول را پشت سر گذاشتیم و اکنون کاشیما یک امیدواری دارد. ما موقعیت های سختی مقابل الدوحیل و السد پشت سر گذاشتیم و اطمینان دارم که بازیکنانم با دویست درصد توان، زحمت می کشند و تلاش خواهند کرد. به آنها اطمینان کامل دارم و انتظار دارم که فردا شب ما باشد.
در تیم ما سیامک نعمتی محروم و عالیشاه مصدوم است و از نظر تئوری ما ضعیف تر هستیم.

 

 


*می خواهیم پایان درخشان داشته باشیم
به حضور هواداران که تا این اندازه محکم هستند و از ما حمایت می کنند و انتظار دارند که ما قهرمان شویم، افتخار می کنیم. آنها کاملا واقف هستند که امسال تا به اینجا نتایج فوق العاده ای رقم زدیم. می خواهیم برنده باشیم و با برد این فصل درخشان را به پایان برسانیم.

 

 

*اختلاف ساعت ما را زمین گیر کرد
سرمربی پرسپولیس در واکنش به این موضوع که چرا از ابزار اختلاف ساعت برای دیدار با کاشیما استفاده نکردید، گفت: اختلاف ساعت ما را در ژاپن زمین گیر کرد. در این اختلاف ساعت نیاز است که 6-7 روز فرصت داشته باشید تا شرایط را درست کنید. در نیمه دوم حس کردم بازیکنان شرایط خوبی نداشتند. در خصوص تیم حریف برای آنها راحت خواهد بود که چرا از نظر اختلاف ساعت به عقب می آیند و مشکل زیادی نخواهند داشت.

 

*کاشیما تیم خوبی است
برانکو درباره موفقیت کاشیما در ضربات ایستگاهی، اضافه کرد: کاشیما تیم خوبی است و به همین دلیل در فینال حضور دارد. در تمام فازها و به ویژه در ضربات ایستگاهی خوب هستند. ما برای این موضوع آمادگی داریم و مطمئن باشید ما هم خطرناک خواهیم بود.

 

 

 


*باید سه گل بزنیم
سرمربی پرسپولیس در این نشست خبری با روحیه بود و خنده های او این موضوع را نشان می دهد. برانکو درباره عملکرد کاشیما در بازی های قبلی و نتایج پرگل این تیم، گفت: ما می خواهیم برنده و قهرمان باشیم. بنابراین باید سه گل بزنیم. جواب را گرفتید؟ (خنده)

 

*عشق هواداران و ما دوطرفه است
صحبت های بعدی برانکو درباره موضوع حمایت هواداران از این تیم در چنین شرایطی بود. برانکو در این باره اظهار داشت: ما بهترین هواداران دنیا را داریم و من از این موضوع لذت می برم. خیلی مواقع این موضوع را نشان دادند و ما هم در مقابل این تشویق زحمت می کشیم. بازیکنان شایسته بیشترین تشویق هستند و هیچ صرفه جویی در انرژی نداشتند و هواداران کاملا این را دیده اند و اکنون این عشق دوطرفه است.

 

*شانس جزئی از فوتبال است
برانکو در واکنش به این پرسش که کاشیما در دیدار رفت خوش شانس بوده است، گفت: کاشیما تیم خطرناکی است اما با شما موافق نیستم که شانس زیادی داشتند. البته اگر منظور شما خوش شانسی است، باید بگویم که شانس جزئی از فوتبال است و البته باید تلاش کنیم در بازی برگشت به آنها شانس ندهیم.
وی افزود: ما در دقیقه سوم گل نزدیم و در لیگ قهرمانان این موقعیت باید گل شود. البته گل دومی که شما اشاره می کنید روی خوش شانسی زده شد، یک آفساید بود. ما شانس در دقیقه سوم داشتیم و اگر گل می زدیم، سرنوشت بازی تغییر می کرد. این بازی فینال است و شما باید از تمام موقعیت استفاده کنید.


*می خواهیم قهرمان آسیا باشیم
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که اگر قهرمان نشوید، چه اتفاقی رخ می دهد، بیان کرد: ما ابتدای فصل هدف خود را مشخص کردیم و این یعنی برد در بیشترین بازی و قهرمانی در بیشترین تورنمنت. اولین قهرمانی سوپرجام بود که کسب کردیم و فردا می خواهیم قهرمان آسیا شویم و حتی قهرمانی لیگ برتر و به همان اندازه قهرمانی جام حذفی را می خواهیم و این هدف و مسیر همیشگی ما است.

نظر شما