شناسهٔ خبر: 29256862 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

یادگاری دیگر از شاگردان تقوی در یادگار؛

تراکتور بازهم با 4 چرخ از روی ذوب آهن رد شد/ هت‌تریک بردهای متوالی با هت‌تریک تعویض طلایی

تراکتورسازان در روزی به یادماندنی موفق شدند میهمان خود ذوب آهن اصفهان را با 4 گل درهم بکوبند.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، تیم فوتبال تراکتورسازی امروز (جمعه) در دیداری از هفته دوازدهم لیگ برتر پذیرای ذوب‌آهن بود که در یک میزبانی باشکوه و در روز درخشش مهاجم اسکاتلندی خود با نتیجه 4 بر یک این حریف اصفهانی را با شکستی تلخ بدرقه کرد.

در این مسابقه که از ساعت 15:30 و در ورزشگاه مملو از تماشاگر یادگار امام ره تبریز برگزار شد، یاران محمد تقوی شروع خوبی داشتند و از همان دقایق ابتدایی با حمایت هواداران خود روی دروازه ذوب‌آهن هجوم بردند.

با این وجود، این تیم میهمان بود که در دقیقه 27 با کاشته دیدنی محسن مسلمان به گل اول بازی دست یافت تا پیش بیافتد.

بعد از این گل، بازهم ذوبی‌ها می‌توانستند به گل برسند اما نفوذ ماریون سیلوا مهاجم برزیلی این تیم در محوطه جریمه به یاران هم تیمی نرسید و مدافعان تراکتور این توپ را برگشت دادند.

در دقایق انتهایی نیمه اول سرخ‌پوشان میزبان تلاش زیادی برای جبران گل خورده انجام دادند اما حملات این تیم بی‌ثمر بود تا نیمه اول با یک گل به نفع شاگردان امید نمازی خاتمه یابد.

نیمه دوم این بازی درحالی آغاز شد که محمد تقوی علی طاهران را از میدان بیرون کشیده و لی هری اروین را به جای او به زمین فرستاد که این تعویض خیلی زود سرنوشت بازی را عوض کرد.

اروین لحظاتی بعد از ورود به زمین و درست در دقیقه 55 بود که از روی پاس کات‌بک آنتونی استوکس و درحالی که در چند قدمی دروازه با رشید مظاهری تک به تک شده بود، گلزنی کرد و کار را به تساوی کشاند. 

به فاصله 4 دقیقه بازهم این مهاجم اسکاتلندی دروازه ذوب آهن را فرو ریخت تا تراکتورسازی خیلی زود نتیجه را به سود خود تغییر دهد. این بار اروین توپ دفع شده توسط سنگربان حریف را از پشت محوطه جریمه با یک شوتی دقیق به تور دروازه چسباند.

مهاجم تعویضی تراکتورسازان که موتور گلزنی‌اش به خوبی راه افتاده بود، در دقیقه 65 یعنی به فاصله فقط 9 دقیقه هت‌تریک‌اش را کامل کرد. وی روی این گل نیز در موقعیتی تک به تک با ضربه چیپ رشید مظاهری را جا گذاشته و دروازه‌ خالی را گشود.

اما این گل‌ها پایان کار نبود و در دقیقه 75 مسعود شجاعی توانست گل چهارم را به نام خود ثبت نموده و پیروزی تیمش را در این دیدار قطعی کند. وی ار روی ریباند شوت احسان پهلوان توانست توپ را برای چهارمین بار با تور دروازه حریف آشنا کند.

در ادامه بازی ذوب‌آهن تلاش زیادی انجام داد تا از سنگینی این شکست خارج از خانه بکاهد و تراکتور نیز به دنبال گل‌های بعدی بود ولی توپی از خط دروازه‌ها گذر نکرد و درنهایت این بازی با برتری 4 بر یک سرخ‌پوشان فوتبال آذربایجان به پایان رسید.

بدین‌ترتیب تیم پرستاره تراکتورسازی در این دیدار خانگی در نیمه مربیان از باخت برد ساخته و سومین پیروزی متوالی و ششمین پیروزی فصل خود در لیگ هجدهم را با حضور پرتعداد تماشاگرانش جشن گرفت.

با این نتیجه، تراکتورسازی 22 امتیازی شده و جایگاه خود را در رده سوم تثبیت کرد؛ اما در سمت مقابل ذوب‌آهن با همان 11 امتیاز قبلی خود به رده یازدهم تنزل یافت.

گروه داوری: داور وسط: محمدحسین زاهدی‌فر - کمک‌ها: بابک داوری، مهدی عالیقدر

اخطار: میلاد فخرالدینی، هادی محمدی و محمدرشید مظاهری از ذوب‌آهن

تراکتورسازی: محسن فروزان، ایمان سلیمی، محمد طیبی، احسان ‌حاج‌صفی، محمدرضا ‌مهدی‌زاده، علی‌طاهران (لی هری اروین)، مهدی ‌مهدی‌پور، یوکیا سوگیتا (حامد حسینعلی‌زاده)، مسعودشجاعی، دانیال ‌اسماعیلی‌فر (احسان پهلوان) و آنتونی ‌استوکس.
سرمربی: محمد تقوی

ذوب‌آهن اصفهان: محمدرشید مظاهری، هادی محمدی، عارف غلامی، میلاد فخرالدینی، مسعود ابراهیم‌زاده، حمید بوحمدان، محسن مسلمان، زبیر نیک‌نفس (گابریل هرناندز)، محمدرضا حسینی، ماریون سیلوا (محمدرضاعباسی) و امیر ارسلان مطهری.
سرمربی: امید نمازی

انتهای پیام/

نظر شما