شناسهٔ خبر: 29256115 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

لیگ اروپا؛ سند صعود لندنی‌ها به مرحله حذفی امضا شد

تهران (پانا) –در چهارمین هفته از مرحله گروهی لیگ اروپا صعود تیم‌های بایرلورکوزن، اف سی زوریخ، سالزبورگ اتریش، دینامو زاگرب، آرسنال، اینتراخت فرانکفورت، لاتزیو و چلسی به مرحله حذفی قطعی شد.

صاحب‌خبر -

هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ اروپا با برگزاری 24 بازی از 12 گروه پیگیری شد.

در گروه یک اف سی زوریخ 9 امتیازی و صدرنشین گروه به آلمان رفت تا مقابل تیم 6 امتیازی بایرلورکوزن صف آرایی کندو در نهایت با قبول شکست یک بر صفر زمین را ترک کرد.

دیگر بازی این گروه بین تیم‌های یک امتیازی لوداگورتس بلغارستان و آ.ای.کا لارنکا قبرس با تساوی بدون گل به پایان رسید، نتیجه‌ای که باعث شد اف سی زوریخ و لورکوزن به مرحله حذفی صعودشان قطعی شود.

اما در گروه دو تیم ته جدولی روزنبورگ به امید کسب اولین امتیاز از سالزبورگ صدرنشین گروه پذیرایی کرد اما با شکست سنگین 5 بر 2 تحقیر شد تا تیم اتریشی صعودش به مرحله حذفی قطعی شود.

لاپیزیگ رده دومی هم مقابل سلتیک 2 بر یک شکست خورد.

در گروه سه بوردو ته جدولی برای زنده نگه داشتن امیدهای کمرنگش میزبان زنیت روسیه صدرنشین گروه بود و در پایان به تساوی یک بر یک رضایت داد.

دیدار حساس اسلاویا پراگ و کپنهاگن هم با تساوی بدون گل تمام شد.

دیناموزاگرب صدرنشین گروه چهار برای تثبیت صدرنشینی و قطعی کردن صعود میزبان اسپارتاک ترناوا اسلواکی بود و توانست با برد 3 بر یک سند صعودش را امضا کند. در این بازی صادق محرمی سکونشین بود اما علی قربانی 90 دقیقه برای اسپارتاک بازی کرد.

در دیگر بازی این این گروه فنرباغچه مقابل تیم ته جدولی اندرلخت به پیروزی 2 بر صفر رسید.

حساس‌ترین بازی امشب لیگ اروپا در گروه 5 بین آرسنال و اسپورتینگ لیسبون در ورزشگاه امارات شهر لندن با تساوی بدون گل تمام شد البته همین نتیجه هم سند صعود آرسنال را صادر کرد.

وورسکالا اوکراین هم مقابل تیم ته جدولی قرباغ آذربایجان یک بر صفر شکست خورد.

در گروه شش، رئال بتیس برای تثبیت صدرنشینی مقابل آ.ث.میلان صف آرایی کرد اما به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک نرسید.

المپیاکوس هم در جدال با تیم ته جدولی دودلانگ جشنواره گل راه انداخت و به پیروزی 5 بر یک دست یافت.

اما در گروه پیچیده هفت، اسپاتارک مسکو برای فرار از ته جدول به مصاف گلاسکو رنجرز رفت و در شبی پرگل این تیم را 4 بر 3 شکست داد.

راپیدوین هم در دیدار با ویارئال با تساوی بدون گل متوقف شد تا کار این گروه مانند گذشته گره خورده بماند.

اینتراخت فرانکفورت برای قطعی کردن صعود از گروه هشت به قبرس رفت و در دیدار با تیم آپولون به پیروزی 3 بر 2 رسید و صعودش را به مرحله حذفی قطعی کرد.

لاتزیو دیگر شانس صعود از این گروه هم در رم مقابل المپیک مارسی با برد 2 بر یک زمین را ترک کرد تا این تیم هم مانند اینتراخت صعودش به مرحله حذفی قطعی شود.

در گروه 9 جدال تیم‌های چهار امتیازی مالمو و سارسبورگ نروز با تساوی یک بر یک تمام شد. در این بازی بهرنگ صفری 86 دقیقه برای مالمو به میدان رفت.

گنگ صدرنشین گروه هم مقابل بشیکتاش به سختی تساوی یک بر یک گرفت.

در گروه 10 که سه تیم 6 امتیازی در پایان دور رفت وجود داشت، کراسنودار مقابل استاندارد لیژ به پیروزی 2 بر یک رسید.

آخیسا اسپور بدون امتیاز و ته جدول هم در دیدار با سویا 3 بر 2 شکست خورد و عدم صعودش به مرحله حذفی قطعی شد.

آستانه شگفتی‌ساز این مرحله هم در گروه یازده مقابل تیم ته جدولی یابولنک جمهوری چک با گل دقیقه 88 به پیروزی 2 بر یک رسید و 8 امتیازی شد.

دیدار حساس دینامو کیف و رنس هم با برد 3 بر یک دینامو تمام شد تا این تیم هم 8 امتیازی شود.

اما در گروه 12 چلسی برای قطعی کردن صعود به مرحله حذفی راهی بلاروس شد و در دیدار با باته بریسوف به پیروزی یک بر صفر رسید تا صعود کند.

جدال تیم‌های سه امتیازی مول ویدی مجارستان و پائوک هم با برد یک بر صفر ویدی تمام شد.

نظر شما