شناسهٔ خبر: 29255749 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

زمین گیرشدن عقاب نهاجا در ورامین

تیم و الیبال شهرداری ورامین در رقابتی کم زحمت موفق شد میهمان خود را با شکست بدرقه کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، مسابقه بین دو تیم عقاب نهاجا وشهرداری ورامین در قالب هفته ششم لیگ برتر والیبال مردان ایران از ساعت 15 و 30 دقیقه در سالن ورزشی شهید گلعباسی این شهرستان برگزارشد.

دراین رقابت که بدون دردسر به سود میزبان به پایان رسید تیم شهرداری ورامین توانست در سه ست پیاپی با نتایج 25 بر 19 ، 25 بر15 و 25 بر 19از سد میهمان خود بگذرد.

پیش از مسابقه امروز تیم عقاب نهاجا در رده نهم جدول 13 تیمی لیگ برتر مردان ایران قرار داشت و شهرداری ورامین نیز صدرنشین جدول بود و با سه امتیاز امروز هم  به صدر نشینی خود ادامه داد.

سی و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران از روز چهارشنبه ۲۵مهر آغاز شد و این رقابت‌ها با فشردگی کمتری برای باشگاه‌ها پیگیری می‌شود.

در این دوره از رقابت‌ها ۱۳تیم پیکان، کاله مازندران، سایپا تهران، شهرداری ارومیه، شهرداری تبریز، خاتم اردکان، شهرداری گنبد، شهرداری ورامین، فولاد سیرجان ایرانیان، درنا ارومیه، شهر آرا مشهد، عقاب نهاجا و شهروند اراک حضور دارند.

تیم‌ها در این فصل از رقابت‌ها در یک گروه ۱۳تیمی به صورت و رفت برگشت به مصاف یکدیگر می‌روند و ۸تیم برتر راهی مرحله پلی آف خواهند شد.

0002

نظر شما