شناسهٔ خبر: 29255126 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دستگیری لات عربده کش در خیابان جمهوری تهران

یکی از اراذل و اوباش سابقه دار که شب گذشته در خیابان جمهوری عربده کشی و اخلال در نظم عمومی کرده بود، پس از شلیک گلوله پلیس دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

دستگیری گنده لات عربده کش خیابان جمهوری تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سرهنگ ارسلان قاسم زاده رییس کلانتری ۱۲۹ جامی گفت: ساعت ۱ بامداد امروز(جمعه) ماموران کلانتری از طریق مرکز فوریت های پلیس در جریان یک مورد عربده کشی در خیابان جمهوری نبش شیخ هادی قرار گرفتند و پس از اطلاع گزارش به موقعیت اعزام شدند.

وی اظهار کرد: ماموران کلانتری پس از حضور در محل مشاهده کردند یکی از اراذل و اوباش های منطقه نواب در حالت مست چوبی در دست دارد و با یکی از دوستان خود در حال عربده کشی و اخلال در نظم عمومی از طریق ایجاد هیاهو و حرکات نامتعارف است.

رییس کلانتری 129 جامی گفت: متهم با مشاهده ماموران با چوب به آن ها حمله ور شد و قصد خلع سلاح ماموران را داشته که در این زمان مامور گشت خودرویی اخطار ایست می دهد، اما متهم توجهی نمی کند و در ادامه ماموران کلانتری به ناچار با رعایت قانون بکارگیری سلاح پس از شلیک دو تیر هوایی و شلیک یک تیر به پای متهم، وی را  پس از زمین گیر شدن دستگیر کردند.

سرهنگ قاسم زاده در پایان گفت: متهم دیگر با مشاهده تیراندازی پلیس متواری شد که تلاش ها جهت دستگیری وی ادامه دارد. متهم تیرخورده به بیمارستان منتقل شد و در روز جاری  پس از صدور قرار قضایی روانه زندان گردید.

انتهای پیام/

نظر شما