شناسهٔ خبر: 29254049 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

مسابقات جهانی کاراته- اسپانیا

شاگردان هروی گام نخست را محکم برداشتند/ سنگال حریف بعدی کومیته تیمی مردان

در چارچوب مسابقات کاراته قهرمانی جهان، کومیته تیمی مردان کشورمان در نخستین مبارزه موفق به شکست ارمنستان شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امروز (جمعه 18 آبان ماه) و در چهارمین روز از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان در اسپانیا که با حضور 1117 کاراته کا از 140 کشور پیگیری می شود کومیته تیمی مردان کشورمان در نخستین گام  با قرعه استراحت روبرو بود. مردان کشورمان در نخستین رقابت به مصاف تیم ارمنستان رفتند و این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به سود کاراته‌کاهای کشورمان به پایان رسید.

در این دیدار صالح اباذری با نتیجه ۱۰  بر صفر به برتری دست یافت. علی اصغر آسیابری نیز با نتیجه 8 بر صفر مقابل حریف خود به پیروزی دست یافت.مهدی خدابخشی نیز با نتیجه 9 بر 3 به کار خود پایان داد. تیم ملی کومیته تیمی مردان کشورمان در دومین دیدار خود به مصاف سنگال خواهد رفت.

روز گذشته(پنج شنبه) در سومین روز از مسابقات جهانی کاراته، در بخش رقابت‌های کومیته تیمی، بانوان ایران در نخستین رقابت به مصاف سنگال رفتند و دور اول این رقابت با نتیجه 2 بر صفر به سود نمایندگان کشورمان به پایان رسید.

در این رقابت‌ها پگاه زنگنه ۲ بر صفر پیروز میدان شد، رزیتا علیپور به تساوی صفر بر صفر رسید و  حمیده عباسعلی ۲ بر صفر از تاتامی خارج شد. کومیته تیمی بانوان امروز(جمعه) با تیم هلند دیدار خواهد کرد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما