شناسهٔ خبر: 29253607 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

اکران رسمی «پیشونی سفید ۲» با سالن‌های بیشتر

اکران رسمی فیلم سینمایی «پیشونی سفید ۲» به کارگردانی سیدجواد هاشمی در حالی از امروز جمعه ۱۸ آبان آغاز می‌شود که تعداد سالن‌های نمایش این فیلم افزایش یافته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حبیب اسماعیلی پخش‌کننده فیلم «پیشونی سفید۲» با اعلام اینکه اکران رسمی این فیلم از امروز جمعه ۱۸ آبان به سرگروهی سینما زندگی آغاز می‌شود گفت: با توجه به مصوبه کارگروه اکران، نمایش فیلم «پیشونی سفید ۲» همزمان با هفته کودک و زودتر از موعد آغاز شده بود اما اکران رسمی فیلم از ۱۸ آبان محسوب می‌شود.

اسماعیلی افزود: با توجه به استقبال مخاطبان تعداد سالن‌های سینمای نمایش دهنده فیلم به ۱۳۰ سالن افزایش پیدا کرده و فروش آن به مرز ۲ میلیارد تومان رسیده است.

او ادامه داد: همزمان با آغاز اکران رسمی فیلم برنامه‌های جدیدی برای تبلیغات داریم و در اولین مرحله مسابقه عکاسی برای فیلم طراحی کرده‌ایم. پخش‌کننده «پیشونی سفید۲» افزود: مخاطبان می‌توانند با استندهای نصب شده در سینماهای سراسر کشور عکس بگیرند و از طریق راه‌هایی که روابط عمومی فیلم اعلام می‌کند به دست ما برسانند. جوایز برندگان هر هفته در یک اکران مردمی با حضور سید جواد هاشمی کارگردان فیلم اهدا می شود.

۲۴۱۲۴۳

نظر شما