شناسهٔ خبر: 29250174 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جاده چالوس برفی همراه با ترافیک نیمه سنگین/ترافیک در جاده هراز سنگین است

پلیس راه مازندران اعلام کرد آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های چالوس و هراز نیمه سنگین و سنگین است و رانندگان به هنگام عبور از جاده چالوس زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، گفت:براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های راهداری، هم اکنون در جاده کرج -چالوس دهانه شمالی محدوده هزار چم شاهد بارش برف و مه گرفتگی هستیم و رانندگان ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی با تجهیزات لازم در جاده‌ها تردد کنند.

وی افزود: در حال حاضر ترافیک در جاده کرج – چالوس محدوده دزدبن، سه راهی مرزن آباد نیمه سنگین گزارش شده است.

سرهنگ قدمی گفت: آمد و شد خودرو‌ها از شمال به جنوب در جاده هراز محدوده نارنجستان به طول ۵۰۰ متر، محدوده لاریجان شنگولده و آب اسک تا گزنگ سنگین است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: رفت و آمد خودرو‌ها در جاده‌های سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

وی افزود:بمنظور افزایش ایمنی در سفر و کاهش بار ترافیکی در استان آمد وشد کامیون و انواع تریلر در جاده‌های هراز و چالوس از ساعت ۸ صبح امروز تا ساعت ۲۴ امشب ممنوع شد.

سرهنگ قدمی به بازگشت مسافران از مازندران اشاره کرد و گفت: برای روان سازی ترافیک و تخلیه بار ترافیکی امروز جمعه جاده هراز ساعت ۱۵ از آب اسک به رودهن و جاده چالوس ساعت ۱۷ از مرزن آباد به کرج یکطرفه می‌شود.

وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.
انتهای پیام/آ
اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌های مازندران

نظر شما