شناسهٔ خبر: 29249132 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

ساری: ژیرو بازیکن بسیار مهمی برای چلسی است؛ مقابل باته بوریسوف همه چیز برای بد بازی کردن مهیا بود!

مهدی آزادی

ساری از عملکرد تیمش راضی نیست.

صاحب‌خبر -

طرفداری - مائوریتزیو ساری، سرمربی چلسی به برد خفیف خارج از خانه تیمش مقابل باته بوریسوف در لیگ اروپا واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبال-لندن، چلسی با این برد صعودش به مرحله یک شانزدهم نهایی را قطعی کرد. ساری پس از بازی گفت:

چه چیزی مرا بیش از همه نسبت به بازی امشب خوشحال کرد؟ نتیجه. چون خیلی خوب بازی نکردیم. عملکرد تیم در نیمه اول را نپسندیدم چون فقط توپ را کند و افقی می‌چرخاندیم! با این وضعیت خطرساز شدن روی دروازه حریف دشوار بود. در 20-25 دقیقه ابتدایی نیمه دوم بهتر شدیم. گرچه بازی را خوب تمام نکردیم و در انتها به دردسر افتادیم. در 15 دقیقه پایانی. بهترین چیز از چنین شبی همان نتیجه بود.

خوب بازی کردن در خانه باته بوریسوف خیلی آسان نبود. در واقع همه چیز برای یک بازی بد آماده بود! سرمای هوا، حریف، زمین بازی، همه چیز. در عین حال فکر می‌کنم می‌توانستیم بهتر از این بازی کنیم.

برای ژیرو خوشحالم چون او بازیکن مهم و مفیدی برای ما است. می‌دانم هر مهاجمی دوست دارد گلزنی کند و فکر می‌کنم این گل به اعتماد به نفسش هم کمک خواهد کرد. گل مهمی بود. گرچه نمی‌خواهم او بابت گل زدن یا نزدن نگران باشد. اولیویه برای ما بازیکنی بسیار مهم و مفید است. بسیار مهم است.

اولین هدفمان در این تورنمنت، صعود از مرحله گروهی بود. هدف بسیار مهمی هم بود. هدف دوم صدرنشینی در گروه است. به نظرم سه امتیاز دیگر برای رسیدن به این هدف می‌خواهیم ولی قطعی کردن صعود اهمیت زیادی داشت چون دوباره در ماه فوریه می‌توانیم درباره این تورنمنت صحبت کنیم. در آن ماه مطمئنا هدف دیگری خواهیم داشت. ولی صعود به عنوان صدرنشین مهم است. ببخشید برای صدرنشین شدن فقط یک امتیاز دیگر می‌خواهیم نه سه امتیاز.

باته خیلی خوب بازی کرد. در نیمه اول خیلی خوب دفاع کردند. در ابتدای نیمه دوم هم به همین صورت. در 15 دقیقه پایانی بازی خوب هم حمله کردند. به نظرم باته در دقایق پایانی بازی بدشانس بود. می‌توانستند بازی را مساوی کنند. آنها خیلی خوب بازی کردند. مطمئنا بهتر از بازی رفت بودند.

نظر شما