شناسهٔ خبر: 29249085 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

بتیس 1-1 میلان؛ روسونری برای بازی با یوونتوس، بازیکنی در اختیار نخواهد داشت!

جواد رحمانی

بنیتو ویامارین نحس بود! دیداری که جز درگیری چیزی نداشت. میلان الان نگرانی مهم تری دارد. آیا این تیم برای بازی با یوونتوس بازیکن کافی در اختیار خواهد داشت؟

صاحب‌خبر -

طرفداری- از دور چهارم مرحله گروهی رقابت های لیگ اروپا، بتیس پذیرای میلان بود.

مشخصات بازی

تاریخ بازی: پنجشنبه ۱۷ آبان 1397 | 8 نوامبر 2018

تورنمنت: لیگ اروپا

استادیوم: بنیتو ویامارین

گلزنان: لوسلسو برای بتیس در دقیقه 13، سوسو برای میلان در دقیقه 61

ترکیب ابتدایی

شرح بازی

میلان بازی را بهتر آغاز کرده است و توپ را خوب به جریان در می آورد. میلان با سیستم سه دفاعه بازی می کند که سوسو به عنوان بازیکن پست 10 به کار گرفته شده است. میلان در همین دقیقه 10 بازی شوکه می شود. لوسلسو که در بازی رفت هم گلزنی کرده بود، دوباره دروازه میلان را باز می کند. بازی میلان چنگی به دل نمی زند، البته همین انتظار هم می رفت.

ضربه آزاد برای میلان از نقطه ای بسیار مناسب که سوسو و چالهان اوعلو می توانند هنرنمایی کنند. موقعیتی که به راحتی از دست رفت. شوت چالهان اوعلو به سمت دروازه بتیس هم راه به جایی نمی برد. میلان در لحظات پایانی نیمه اول می توانست به گل برسد، اما کوترونه قدر موقعیت را ندانست.

شروع نیمه دوم. ضربات شروع مجدد میلان هم راه به جایی نمی برد. شوت فوق العاده سوسو را پائو لوپز به طرز عجیبی راهی بیرون کرد. میلان بسیار حمله می کند. میلان در این دقایق اجازه نفس کشیدن را به بتیس نمی دهد. گل برای میلان. بالاخره روسونری به هدفش رسید. میلان این بار کاملا توپ و میدان را در اختیار دارد و بتیس حتی از دادن چند پاس هم عاجز است. لاکسالت جایش را به آباته می دهد. کسیه و موساکیو برخورد سختی داشتند که موسامیو مصدوم شد و بر روی برانکارد، به بیرون برده شد. به نظر مصدومیت سختی در انتظارش است. رومانیولی وارد زمین شد. چالهان اوعلو هم مصدوم شد! مشخص نیست میلان با این همه مصدوم، چگونه ترکیب یازده نفره برای بازی با یوونتوس به زمین خواهد فرستاد. شش دقیقه وقت اضافه. کسیه هم مصدوم شد! پایان بازی. بتیس هشت امتیازی و میلان هفت امتیازی شدند.

خلاصه گل ها

رئال بتیس 1-0 میلان | لوسلسو (13): کاروالیو توپ را به فیرپو می سپارد و پاس او در میان نگاه مدافعان میلان به لوسلو می رسد تا با یک اشاره، دروازه را باز کند.

رئال بتیس 1-1 میلان | سوسو (61): سوسو از گوشه زمین با ضربه آزادی مستقیم توپ را به زیبایی هرچه تمام تر راهی دروازه می کند تا روسونری بالاخره به گل برسد.

خلاصه بازی

 

نظر شما