شناسهٔ خبر: 29249061 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

رهبرمعظم انقلاب شهادت شهيد زنده لرستان را تسليت گفتند

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - خرم آباد - ايرنا - در پي شهادت جانباز دفاع از امنيت، سيد نورخدا موسوي‌ رهبر معظم انقلاب اسلامي در پيامي شفاهي، شهادت وي را به مردم لرستان و خانواده‌ اين شهيد عزيز تبريک و تسليت گفتند.

به گزارش پنجشنبه شب ايرنا، به نقل از پايگاه اطلاع رساني دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت الله العظمي خامنه اي، سردار حسين اشتري فرمانده نيروي انتظامي که صبح امروز (پنجشنبه) در مراسم تشييع پيکر مطهر اين شهيد در خرم‌آباد حضور يافته بود، در سخناني در اين مراسم اظهار داشت: در تماسي تلفني از دفتر مقام معظم رهبري اعلام شد که رهبر انقلاب فرموده‌اند «در مراسم که شرکت کرديد، سلام ما را به مردم لرستان و خانواده‌ شهيد برسانيد و از قول ما شهادت ايشان را تبريک و تسليت بگوييد.
نورخدا موسوي‌ از ماموران نيروي انتظامي، 17 اسفندماه سال 87 در منطقه‌ لار استان سيستان و بلوچستان مورد اصابت گلوله‌ گروهک تروريستي عبدالمالک ريگي قرار گرفت و از ناحيه‌ سر مجروح شد و به کما رفت.
جانباز 100 درصد لرستاني که به شهيد زنده‌ کشور مشهور بود، 10 سال در کما به سر مي‌برد تا اينکه در شب رحلت پيامبر اعظم و شهادت امام حسن مجتبي (صلوات‌الله‌عليهما) آسماني شد.
٣٢١٠/7273
انتهاي پيام /*

نظر شما