شناسهٔ خبر: 29249049 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

میدل‌ایست‌آی: یک هواپیمای اسرائیلی در پاکستان فرود آمد

R36444/P36446/S8,90/CT10

یک وبگاه خبری به نقل از برخی منابع ادعا کرده یک هواپیمای متعلق به رژیم صهیونیستی در پاکستان فرود آمده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وبگاه میدل‌ایست‌آی بامداد جمعه به نقل از منابع آگاه در یک فرودگاه نظامی پاکستان ادعا کرده یک هواپیمای متعلق به رژیم صهیونیستی در این فرودگاه به زمین نشسته است.

میدل‌ایست‌آی نوشته خلبان‌ها و کارکنان پایگاه «فرودگاه نورخان» گفته‌اند یک هواپیمای رژیم صهیونیستی را در حال ورود به شهر «راولپندی» پاکستان مشاهده کرده‌اند. 

یک خلبان که خواسته اشاره‌ای به نامش نشود گفته روز 24 اکتبر جت تجاری مذکور را قبل از فرود آمدن در فرودگاه نظامی نورخان در شهر راولپندی مشاهده کرده است.

سه نفر از کارکنان این فرودگاه نیز روایت این خلبان را تأیید کردند. یکی از آنها گفته شاهد آن بوده که یک خودرو مسافران این هواپیما را سوار و آنها را منتقل کرده است. 

میدل‌ایست‌آی نوشته معمای بزرگی که در اینجا مطرح است این است که این هواپیما در پاکستان که با اسرائیل روابط دیپلماتیک ندارد چه می‌کرده و مسافران آن چه کسانی بودند؟

این گزارش در حالی منتشر شده که دولت پاکستان گزارش دو هفته پیش رسانه‌های صهیونیستی درباره پرواز یک هواپیما از تل‌آویو به اسلام‌آباد را رد کرده بود.»

یک خبرنگار روزنامه صهیونیستی هاآرتص روز 25 اکتبر نقشه‌ای منتشر کرد که نشان می‌داد یک جت خصوصی از تل‌آویو به سمت اسلام‌‌اباد پرواز کرده است. 

برخی از روزنامه‌نگاران و کاربران شبکه‌های اجتماعی ادعا کردند که «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی قبل از سفر به عمان به اسلام‌آباد سفر کرده است.

دولت پاکستان این گزارش‌ها را رد کرد. اداره هوانواردی این کشور گزارش‌ها درباره فرود یک جت اسرائیلی در اسلام‌آباد را تکذیب کرد. وزیر کشور پاکستان هم گزارش‌های رسانه‌های صهیونیستی را پروپاگاندا توصیف کرد.

انتهای پیام/ 

 

انتهای پیام. 

نظر شما