شناسهٔ خبر: 29249037 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون تنیس | لینک خبر

مسابقات بین المللی تنیس جوانان - پاکستان ؛

کسب عنوان سومی پسران در بخش دو نفره / دختران ایران به فینال رسیدند

رقابت های بین المللی پاکستان با صعود تیم دختران به فینال و کسب عنوان سومی پسران ادامه یافت. ‌

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس: در ادامه برگزاری جدول اصلی رقابت های بین المللی جوانان در پاکستان ، نمایندگان کشورمان در 2 بخش دختران و پسران به مصاف حریفان خود رفتند.

در بخش دو نفره دختران تیم ایران با ترکیب ملینا مهرانی و مشکات الزهرا صفی موفق شد با شکست حریف خود به فینال این بازیها صعود کند.

در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها تیم ملینا مهرانی و مشکات الزهرا صفی با نتیجه ( 4-6 و 5-7 ) از سد تیمی از مالزی و چین عبور کردند و راهی فینال این دوره از رقابت ها شدند و باید برای کسب عنوان قهرمانی با تنیسورهایی از انگلیس و ترکیه مسابقه دهند.

همچنین در بخش پسران تیز نمایندگان کشورمان به همراه نمایندگانی از کشورهای بلغارستان و هند عنوان سوم مشترک مسابقات را به نام خود ثبت کردند.

در پایان مرحله تیمه نهایی و معرفی تیم های زاه یافته به فینال ، آریا روغنی از ایران و تنیسورهای از بلغارستان و یونس طلاور از ایران و تنیسور هندی صاحب عنوان سوم شدند و به کار خود در این مسابقات پایان دادند.

این مسابقات امروز با انجام دیدار فینال بخش دو نفره دختران پیگیری می شود.

به این ترتیب نماینده کشورمان با کسب این پیروزی در مرحله بعدی بازیها باید به مصاف شعیب خان دیگر تنیسور پاکستانی برود.

در این دوره از رقابت ها تنیسورهایی از کشورهای ایران ، پاکستان ، بلغارستان ، مصر ، ترکیه ، انگلیس، سوریه ، هند ، ویتنام ، سریلانکا ، مراکش و بلژیک حضور دارند.

این رقابت ها به مدت یک هفته به میزبانی پاکستان برگزار می شود.

 

نظر شما