شناسهٔ خبر: 29246542 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

آغاز هشتمین دوره هنر دیجیتال تهران از فردا

هشتمین دوره سالانه هنر دیجیتال تهران (تاداکس ۲۰۱۸) از فردا در سه محل برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، هشتمین دوره سالانه هنر دیجیتال تهران (تاداکس ۲۰۱۸) با نمایش چیدمان، اجرا، ویدئو، انیمیشن و سخنرانی با درون‌مایه «پیدا و پنهان» از فردا آغاز می‌شود. این دوره  روز جمعه ۱۸ آبان ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ افتتاح می‌شود و تا روز جمعه ۲۵ آبان‌ماه دایر است.

این رویداد با حضور بیش از ۴۰ شرکت‌کننده ایرانی و بین‌المللی از ۸ کشور در سه محل برگزار می‌شود. دو فضای نمایشگاهی گالری محسن و مرکز نبشی میزبان بیش از ۳۰ چیدمان است و طبقات هنری آواسنتر محل برگزاری ۱۵ اجرای دیداری‌­-­شنیداری و نمایش ویدیو به همراه ۱۲ گفت‌و‌گوی هنرمندان درباره‌­ی آثارشان و ۱ نشست درباره هنر، دانش و تکنولوژی خواهد بود.

همچنین شرکت در سخنرانی هنرمندان حاضر در این دوره برای عموم آزاد و رایگان است، متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس http://tadaex.com مراجعه کنند.

علاقه‌مندان برای شرکت یا بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ۱۹ آبان‌ماه، روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۲ تا ۲۰ به مرکز نبشی واقع در خیابان ویلا، نبش کوچه خسرو، پلاک ۵۱، گالری محسن واقع در خیابان ظفر شرقی، کوچه  مینا، بلوار مینای شرقی، پلاک ۴۲ یا مرکز آواسنتر واقع در خیابان اقدسیه، نبش کوچه فیروزبخش، طبقه هشتم مراجعه کنند.

سالانه‌ هنر دیجیتال تهران (تادااکس) در سال ۱۳۹۰ با هدف گشودن دریچه‌­هایی نو به هنر بینا‌رشته­‌ای و نیز ایجاد فضایی کارآمد و مستقل برای علاقه­‌مندان این حوزه در تهران بنیان­‌گذاری شد. 

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما