شناسهٔ خبر: 29242429 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی:

امنیت کشور مرهون ایثارگری و رشادت سید نورخداهاست

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی، با اشاره به اینکه امنیت امروز کشور بزرگترین نعمتی است که حاصل خون شهداست، گفت: امنیت امروز در سایه خون شهدا و رشادت سید نورخدا ها به دست آمده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سردار حسین اشتری، فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی، امروز(17 آبان) در مراسم تشییع پیکر شهید زنده وطن، سید نورخدا موسوی، گفت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون خون پاک شهیدان است.

 

وی با بیان اینکه سربازان وطن در نیروی انتظامی با آمادگی کامل ازامنیت و آرامش کشور صیانت می کنند، افزود: نیروهای مسلح برای صیانت از امنیت کشور و ارزش های اسلامی از رهنودهای رهبر معظم انقلاب و منویات امام راحل پیروی می کنند.

 

سردار اشتری، در ادامه با تسلیت و تبریک شهادت سید نورخدا موسوی به مردم لرستان و خانواده معظم شهید، افزود: سید نورخدا موسوی درگیری با گروهک تروریستی ریگی و در پی رزمی شجاعانه به درجه جانبازی 100 درصدی نائل آمده بود.

 

فرمانده ناجا، تصریح کرد: شهید سید نورخدا بعد از آن رزم 10 سال زندگی را در حالت نباتی داشته و در این مدت شاهید ایثارگری و پرستاری خانواده معظم شهید بوده ایم.

 

سردار اشتری، با بیان اینکه نگهداری از جانبازی در این وضعیت بسیار کاری دشوار بوده است و در این 10 سال مردم شاهد عمق عشق و علاقه خانواده شهید به خاندان ولایت و مجاهدت در راه خدا بودند، خاطرنشان کرد: امروز به خانواده شهید به ویژه همسر صبور و فرزندان دلاور و پدر و مادر شهید تبریک و تسلیت عرض می کنیم.

 

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: امنیت امروز کشور مدیون شهید نورخداها، جانبازان و خانواده های معظم شهدا و هوشیاری ملت ایران است.

 

سردار اشتری، امنیت را دستاورد خون شهیدان دانست و گفت:  نیروی انتظامی بیش از ۱۳ هزار شهید تقدیم مکتب و کشور و رهبر کرده است.

 

وی خاطرنشان کرد: 5 هزار شهید از شهدای نیروی انتظامی  در راستای مبارزه با مجرمان و قاچاقچیان مواد مخدر و حفظ امنیت کشور جان خود را ایثار کرده اند.

 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری حواسشان به سربازهای خود بوده و می‌دانند چه کسانی در چه وضعیتی هستند، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که سلام و تسلیت من را به مردم ولایتمدار لرستان برسانید.

.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان، اظهار کرد:  خدا را شاکریم رهبری داریم که با وجود کثرت کار به سربازان خود توجه دارد.

نظر شما