شناسهٔ خبر: 29241757 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سردار اشتری در خرم آباد: روحیه دلاوری، مجاهدت و ولایت مداری شهید نورخدا موسوی مثال زدنی بود

R41450/P1336/S6,72/CT11

فرمانده نیروی انتظامی ایران گفت: روحیه دلاوری، مجاهدت و ولایت مداری شهید نورخدا موسوی مثال زدنی بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سردار حسین اشتری صبح امروز  در مراسم تشییع پیکر شهید سید نورخدا موسوی ضمن تسلیت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی و شهادت امام رضا (ع) اظهارداشت: تقارن شهادت مجاهد فی سبیل الله، رزمنده دلاور جانباز شهید سید نور خدا موسوی را در این ایام تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: شهادت این شهید را به مردم بزرگوار لرستان، مردم شهید پرور خرم‌آباد و خانواده معظم این شهید به واسطه این افتخار بزرگی که نصیب این خطه دلاور شد تبریک عرض می‌کنم.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: شهید نور خدا موسوی در مصاف با دشمنان نظام، انقلاب و امنیت 10 سال پیش به درجه جانبازی نائل آمد؛ همکاران، دوستان و همرزمان این شهید از روحیه دلاوری، مجاهدت، ولایی و اعتقادی این شهید بزرگوار خاطراتی دارند که ثبت و ضبط خواهد شد و به سمع و نظر همه مردم خواهد رسید.

سردار اشتری بااشاره به اینکه شهید سید نور خدا موسوی بعد از مجروحیت و جانبازی 10 سال در حالت نباتی زندگی کرد گفت: واقعا باید به خانواده این شهید بزرگوار، همسر صبور ، فرزندان دلاور و پدر و مادر این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت گفت.

وی تصریح کرد: انصافا نگهداری از یک جانبازی که در این وضعیت است سخت است و به غیر از عشق، علاقه و ارادت به خاندان نبوت و عشق به زنده بودن یک مجاهد در راه خدا کسی را نمی‌تواند وادار  کند که 10 سال خدمت گذار چنین انسانی باشد، هرچه هست نیت الهی، پاک و بزرگی است و از این بابت ما باید قدردان این خانواده بزرگوار باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: امنیت کشور ما به واسطه خون این شهیدیان والا مقام است و  اگر به کشورهای همسایه و یا کشورهای دورتر از خودمان توجه داشته باشیم، اتفاقاتی دارد رخ می‌دهد که متوجه می‌شویم  غرق در نعمت الهی هستیم؛ این امنیت بزرگترین نعمت الهی است که در اختیار مردم شهید پرور کشور اسلامی ما قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه امنیت امروز ما مدیون شهید نور خدا موسوی و شهیدان بزرگوار میهن اسلامی است اظهارداشت: امنیت ما مدیون جانبازان، خانواده شهدا، مدیون هدایت‌های مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم شریف کشور اسلامی است.

سردار اشتری با بیان اینکه نیروی انتظامی بیش از 13 هزار شهید  تقدیم مکتب، کشور، مردم و رهبر عزیز کرده است افزود: حدود 8 هزار شهید نیروی انتظامی در دفاع مقدس و در سال‌های جنگ تحمیلی به شهادت رسیدند و بیش از 5 هزار شهید چه در مرزهای کشور و چه در شهرها و روستاهای ما برای امنیت کشور به شهادت رسیدند. شهید نور خدا موسوی نیز از مرزبانان دلاور و مرزبانی نیروی انتظامی بود که مقام جانبازی و شهادت نائل آمد.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی که به تعیبر مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا مجاهد فی سبیل الله هستند، کسانی در آن خدمت می‌کنند که نمونه بارز و شاخص آن شهید سید نور خدا موسوی است و افتخار این را دارد که حافظ نظم و امینت کشور است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از ارتش دلاور،  سپاه عزیز، بسیج مردمی و نیروی انتظامی همه برای امنیت این مرز و بوم، پاسداری از ارزش‌های اسلامی و  تدابیر حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری آماده هستند تا در کنار مردم این آرامش و امنیت را ارتقا دهند.

سردار اشتری اظهارداشت: امروز افتخار ما این است که رزمندگان اسلام، نیروهای مسلح، مسئولان و مردم در رکاب و گوش به فرمان رهبری هستند تا هر توطئه‌ای را خنثی کنند.

وی افزود: رئیس جمهور بی‌عقل آمریکا برای روز 13 آبان مردم ما را تهدید کرد ولی ما بی‌نظیر ترین راهپیمایی را در 13 آبان  امسال داشتیم و ان شالله برای چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی بی نظیرترین راهپیمایی، تجمع و ارادت به نظام را در 22 بهمن ماه امسال خواهیم داشت.

 فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: دشمن نمی‌داند با چه کسی طرف است و هنوز مادران، پدران، همسران، فرزندان شهدا، مردم کشور و رزمندگان را درک نکرده است و واقعا اگر می‌دانست با چه کسی طرف است این حرف‌ها را نمی‌زد و سبب بی‌آبرویی برای خود و ملتش نمی‌شد.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی به فرموده مقام معظم رهبری راه خودش را با سرعت بیشتر ادامه خواهد داد و شاهد شکوفایی بیشتر این نظام خواهیم بود.

سردار اشتری گفت: رهبری در سخنرانی‌هایی که داشتند به ویژه در بیاناتی که در چند ماهه گذشته داشتند به مردم نوید دادند که آینده خوبی خواهید داشت و دشمن حتما نابود خواهد شد.

وی اظهارداشت: دشمن در عرصه اقتصادی نیز حتما شکست خواهد خورد و به اهدافش نخواهد رسید چنانچه در جنگ نظامی شکست خورد پس ما باید بدانیم هرچه داریم از شهدا و جانبازان است ما باید قدردان شهدای بزرگوار باشیم.

 فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن قدر دانی از تمامی شرکت کنندگان در مراسم تشییع شهید سید نور خدا موسوی افزود: انشالله ما نیز سهم وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم و شرمنده شهدا نباشیم.

انتهای پیام/ ت

نظر شما