شناسهٔ خبر: 29185007 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

صدرنشینی برترین گروه موسیقی انگلیس در گیشه سینمایی جهان

آخرین وضعیت فروش و خلاصه داستان فیلم‌های اکران شده طی هفته جاری در سطح جهان را در این گزارش دنبال کنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هر هفته گزارشی از پرفروش‌ترین فیلم‌های اکران شده در سطح جهان منتشر می‌شود که از فروش، اکران فیلم‌ها و انیمیشن‌های بزرگ در سطح جهان خبر می‌دهد. در این هفته نیز سینمای جهان شاهد اکران فیلم‌های جدید بود، که حماسه کولی «Bohemian Rhapsody» توانست صدر گیشه فروش فیلم‌های جهان را در اختیار داشته باشد، همچنین دیگر فیلم‌های سینمایی به ترتیب در جدول فروش هفتگی قرار گرفته‌اند.

در زیر به آخرین وضعیت فروش فیلم ها، در هفته جاری اشاره شده است:

****

5) هالووین Halloween (2018)

صدرنشینی برترین گروه موسیقی بریتانیا در گیشه فیلم‌های سینمایی جهانشرکت یونیورسال پیکچرز فیلم ژانر ترس و وحشت هالووین (Halloween) را با حضور "مایکل مایرز" در کنار "جیمی لی کرتیس" در روزهای منتهی به آخر ماه اکتبربه روی پرده های سینما آورد و توانست در هفته سوم اکران خود هم، فروشی معادل 11 میلیون دلار را بدست آورد و همچنان در جدول هفتگی جایگاهی را برای خود دست و پا کند.

در خلاصه این فیلم امده است؛ مایکل مایرز در نقش (شِیپ) در زندان به سر می‌برد اما (لوری استرود) با بازی جیمی لی کرتیس در طول این سال‌ها در صدد آماده شدن برای بازگشت احتمالی این قاتل زنجیره‌ای بوده است. در ادامه فیلم شاهد فرار مایکل مایرز از زندان هستیم تا پس از 4 دهه در شب هالووین انتقامش را از لوری استرود بگیرد.

کارگردانی این فیلم بر عهده "گوردون گرین" کارگردان فیلم "پاین‌اپل اکسپرس" بوده است. گوردون گرین به‌همراه "دنی مک‌براید" کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند. "جان کارپنتر" کارگردان و خالق اصلی این مجموعه، نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی و مشاور این پروژه بوده است.

جیمی لی کرتیس در نقش لوری استرود، جودی گریر در نقش کارن استرود (دختر لوری استرود) اندی متیچاک در نقش آلیسون استرود (نوه لوری استرود)، نیک کسل در نقش مایکل مایرز و ویرجینیا گاردنر در نقش ویکی، از جمله بازیگرانی هستند که در فيلم هالووین حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

****

4) ستاره‌ای متولد شده است «A Star is Born (2018)»

صدرنشینی برترین گروه موسیقی بریتانیا در گیشه فیلم‌های سینمایی جهانفیلم سینمایی «ستاره‌ای متولد شده‌ است» در ژانر موزیکال، رمانتیک و درام به کارگردانی بردلی کوپر است که توسط کمپانی برادران وارنر به تولید رسیده است. از بازیگران این فیلم می‌توان به بردلی کوپر و لیدی گاگا اشاره کرد. این فیلم که نقد‌های مثبتی هم از آن منتشر شده است، دو حوزه موسیقی و سینما را دست مایه خود قرار داده و مانند تجربه‌های قبلی فیلم‌های موزیکال مورد استقبال مخاطبان جهانی قرار گرفته است.

این فیلم که بازسازی از یک کار کلاسیک است، داستان موسیقی‌دانی را شرح می‌دهد که به یک خواننده و بازیگر زن جوان برای رسیدن به شهرت کمک می کند.

فیلم «ستاره ای متولد شده است» در هفته پنجم اکران خود هم توانست فروشی معادل 11/1 میلیون دلار را بدست آورد و همچنان در هفته های آخر اکران مورد استقبال واقع شود.

****

3)کسی احمق نیست «Nobody's Fool»

صدرنشینی برترین گروه موسیقی بریتانیا در گیشه فیلم‌های سینمایی جهانفیلم سینمایی «کسی احمق نیست» در ژانر کمدی و توسط تایلر پری نویسندگی و کارگردانی شده است.این فیلم با توجه به وجود بازیگرانی چون تیفانی هدیش، کورتنی هنگلر و خانم پیل اما فیلم نامه و کارگردانی ضعیفی را به دنبال داشته و در امتیازهای کسب کرده از سایت های سینمایی نمرات بسیار پایینی کسب کرده است.

داستان این فیلم سینمایی روایتگر یک زن پس از اینکه از زندان آزاد می شود به سراغ خواهرش می رود اما متوجه می شود که خواهرش ارتباطی را با مردی آغاز کرده که مناسب او نیست.

این فیلم در هفته اول اکران با فروش 14 میلیون دلاری در جایگاه سوم قرار گرفت.

****

2) فندق‌شکن و چهار قلمرو «The Nutcracker and the Four Realms»

صدرنشینی برترین گروه موسیقی بریتانیا در گیشه فیلم‌های سینمایی جهانکمپانی دیزنی فیلم دیگری را بر پایه داستان های خیالی مشهور در جهان را به سینما آورد و از سال گذشته خبر ساخت آن را منتشر کرد. فیلم «فندق شکن» به کارگردانی لاسه هالستروم و کار نوشتن فیلمنامه آن را نیز اشلی پاول بر عهده داشته است.

این فیلم لایو اکشن اقتباسی از داستان «فندق‌شکن» و «شاه موش‌ها» به قلم ارنست هوفمان و باله فندق‌شکن اثر آهنگساز روسی پیوتر ایلیچ چایکوفسکی درباره دختر جوانی است که از میان هدایای خانوادگی یک عروسک فندق‌شکن پیدا می‌کند و از طرف والدینش وظیفه مراقبت ویژه از آن را به عهده می‌گیرد. با این حال، به نظر می‌رسد که اقتباس سینمایی این داستان هم مانند رمان خود با استقبال خوبی مواجه شده است و در افتتاحیه خود با در اختیار داشتن 3766 سالن توانست 20 میلیون دلار فروش داشته باشد و در جایگاه دوم قرار بگیرد.

کیرا نایتلی، مک‌ کنزی فوی، هلن میرن، مورگان فریمن، میستی کوپلند، جیدن فووارا-نایت، اوگینو دربز، ریچارد ای گرانت، میراندا هارت، جک وایتهال، الی بمبر و لیلی باک، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

****

1)حماسه کولی «Bohemian Rhapsody»

صدرنشینی برترین گروه موسیقی بریتانیا در گیشه فیلم‌های سینمایی جهاننام این فیلم برگرفته شده از نام تگ آهنگ گروه کوئین است که توسط فردی مرکوری ساخته شده است.این موزیک سبب شد تا این خواننده و گروه کوئین به شهرت بالایی دست پیدا کنند.

کارگردانی این فیلم بر عهده‌ی برایان سینگر است که ساخت چهار قسمت از مجموعه فیلم‌های مردان ایکس و فیلم‌های مطرح دیگری نظیر "مظنونین همیشگی" و "والکری" را در کارنامه دارد. جاستین هیث نیز به همراه آنتونی مک کارتین فیلمنامه‌ی این کار به نگارش درآورده اند.

اتفاقات فیلم «حماسه کولی» فاصله‌ی بین شکل‌گیری گروه کوئین در سال 1970 تا اجرای کنسرت لایو اید (Live Aid) در لندن را شامل می‌شود. در این فیلم رامی ملک در نقش فردی مرکوری فقید، خواننده‌ی محبوب گروه کوئین، گویلیم لی در نقش برایان می، گیتاریست، بن هاردی در نقش راجر تیلور، درامر و جوزف مازلو در نقش جان دیکن، بیسیست گروه حضور خواهد یافت. لوسی بوینتون نیز نقش مری اوستین، معشوقه‌ی قدیمی فردی مرکوری را ایفا می کند.

این فیلم در هفته اول اکران خود توانست 50 میلیون دلار فروش کند و در صدر جدول فروش هفتگی قرار بگیرد.

انتهای پیام/

جدیدترین آمار فروش فیلم‌های سینمایی جهان

نظر شما