شناسهٔ خبر: 29141307 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

سفر‌های زیبای چند روزه در پاییز

سفر در هوای دلچسب پاییزی خصوصیات خاص خودش را دارد می توانید بسته به سلیقه شخصی خودتان یکی از شهر‌های پر‌طرفدار گردشگری زیر را انتخاب کنید و چند روزی به دور از هیاهوی روز‌های شلوغ کاری در شهری تازه استراحت کنید. تور‌های زیر را برای سفر بررسی کنید.

صاحب‌خبر -

سفر در هوای دلچسب پاییزی خصوصیات خاص خودش را دارد می توانید بسته به سلیقه شخصی خودتان یکی از شهر‌های پر‌طرفدار گردشگری زیر را انتخاب کنید و چند روزی به دور از هیاهوی روز‌های شلوغ کاری در شهری تازه استراحت کنید. تور‌های زیر را برای سفر بررسی کنید.

 

دیدن کارتلیس مادر با تور گرجستان


هنگامی که با تور گرجستان وارد تفلیس می‌شوید مجسمه مادر گرجستان از دور نمایان است که نماد مهمانوازی مردم گرجی و دفاع از سرزمینشان است.
تفلیس شهری است که برای سفر همراه خانواده هم بسیار مناسب است؛ غذاهای گرجی، نوشیدنی‌های مختلف و سالاد‌های رنگارنگ گرجی را نوش جان کنید. در تمام هتل‌های آژانس صبحانه رایگان برای مسافران سرو می‌شود.
تور‌های گرجستان در آژانس مقتدر سیر با پروازهای قشم ایر و کیش ایر برنامه‌ریزی شده و از فرودگاه بین‌المللی تفلیس به وسیله ترنسفر‌های رایگان آژانس به سمت مرکز شهر و هتل محل اقامت خود حرکت می کنید.
گرجستان به علت موقعیت خوب جغرافیایی دارای مناظر زیبای طبیعی است از جنگل‌های زیبا و کوهای سر سبز گرفته تا بناهای زیبای شهری که یکی از شاهکار‌های زیبای معماری شهر پل صلح است، بر روی این پل شیشه‌ای قدم بزنید.

در تفلیس حتما از لیست آژانس یکی از هتل‌های چهار یا پنج ستاره زیبا را انتخاب کنید و از چند شب اقامت در هتل‌های این شهر لذت ببرید.
اگر از طرفداران پاساژ گردی هستید به تفلیس مال یا گالریا تفلیس بروید برای صرف میان وعده در میان ساعتهای خرید میتوانید در رستوران های این مرکز غذا‌های مختلفی نوش جان کنید.

به دیدن شهر قدیمی تفلیس بروید و در کنار ساختمان‌های چشمه‌های آب گرم عکس های یادگاری بگیرید.
برای گردش در تفلیس و دیدن زندگی مردم گرجی این تور را انتخاب کنید. با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و تور خود را رزرو کنید. 

 

قدم زدن بر روی پل گالاتا با تور استانبول


تور استانبول بهترین انتخاب سفر در پاییز است. چند روز تعطیلات آبان ماه را به همراه عزیزانتان به ترکیه سفر کنید. در رستورا‌های ترکیه دنر کباب و اسکندر کباب ترکی نوش جان کنید این شهر بهترین جا برای عاشقان غذاهای دریایی است به رستوران‌های اطراف پل گالاتا بروید و ماهی کباب‌های خوشمزه‌ را امتحان کنید.
این شهر یکی از مقاصد پر طرفدار گردشگری که همه ساله پذیرای گردشگران مختلفی از سر تا سر دنیا است به همین دلیل هتل‌های مختلفی از سه ستاره تا پنج ستاره‌های زیبا را می‌توانید برای اقامت پاییزی در استانبول انتخاب کنید.
پارک ویالند یکی از بهترین پارک‌های استانبول است اگر همراه کودکان به سفر می‌روید حتما برای دیدن این پارک هم برنامه‌ریزی کنید.
سفر‌های استانبول در آژانس مقتدر سیر با با تمام شرکت‌های هواپیمایی ماهان، اطلس جت، ایران ایر و زاگرس انجام می‌شود.تمامی تور های آژانس مقتدر سیر تابان دارای ترنسفر فرودگاهی هستند و با خیال راحت به هتل زیبای خود می‌رسید.  

در خیابان استقلال قدم بزنید و در کافه‌های مختلفش قهوه ترک بنوشید. از بناهای تاریخی این شهر دیدن کنید؛ مسجد ایاصوفیه را ببینید و به گرند بازار استانبول بروید و از صنایع دستی استانبول برای سوغات خرید کنید.
با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و برای برنامه ریزی سفر به ترکیه اقدام کنید.

 

اقامت در هتل‌های پنج ستاره زیبا با تور تایلند

برای برنامه‌ریزی این سفر فقط نیاز به حدود ۷ تا ۸ روز دارید؛ دیدن تایلند این کشور هیجان انگیز و پر از شگفتی سفر کنید. برای این سفر انتخاب‌های فراوانی دارید می‌توانید اقامت در یکی از شهر‌های توریستی و زیبا مثل بانکوک، پاتایا و پوکت را انتخاب کنید و یا اینکه به صورت ترکیبی بعد از چند شبی اقامت در بانکوک و تفریح در این شهر پرهیاهو به شهر‌های ساحلی بروید و از اقامت در هتل های پنج ستاره لذت ببرید.
پرواز‌های سفر به بانکوک با هواپیمایی ماهان و عمان ایر اجرا می‌شود و به راحتی به مقصد می‌رسید همه این تور‌ها دارای ترنسفر‌های فرودگاهی و بین شهری نیز هستند.
بانکوک شهر خوش گذرانی‌های هیجان انگیز و پایتخت زیبایی‌های تایلند است؛ شهر معابد باشکوه که شما را متحیر می کند.
تایلند به غذاهای خیابانی خوش مزه معروف است در میدان سیام و خیابان سوخومویت حتما از انواع این غذاها نوش جان کنید.
در سفر به تایلند حتما هتل لوکس و خوب انتخاب کنید تا از امکانات رفاهی زیاد انها نهایت استفاده را ببرید بسیاری از هتل‌های چهار و پنج ستاره معروف دارای سالن‌های ماساژ هستند این مراکز با بهترین ماساژور‌های خانم و آقا به شما خدمات می‌دهند.
برای قدم زدن در سواحل زیبای دریای اندمان و لذت بردن از روز‌های پاییز با آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و تور تایلند را رزرو کنید.

 

نظر شما