شناسهٔ خبر: 29103706 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

خبرهای کوتاه رادیو و تلویزیون| شهاب حسینی با «برادرم خسرو» مهمان آی‌فیلمی‌ها/ بازیگر لبنانی: اگر دوباره پیشنهاد شود در ایران بازی می‌کنم

R1515/P1356/S4,34,38/CT7

آی‌فیلم پنجشنبه دهم آبان فیلم سینمایی «برادرم خسرو» را نمایش می‌دهد و جواد خیابانی فینال لیگ قهرمانان آسیا را در کاشیماساکراستادیوم گزارش می‌کند که شنبه ساعت ۹:۳۰ صبح از شبکه سوم سیما روی آنتن می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، امروز رویدادهای مختلفی روی آنتن رادیو و تلویزیون می‌آید که در این بسته خبری مروری بر آن‌ها داریم:

آرزوی بازیگر لبنانی «حوالی پاییز» برای همکاری با فیلمسازان ایرانی

آن ماری سلامه بازیگر لبنانی که این شب‌ها با سریال «حوالی پاییز» به کارگردانی حسین نمازی و تهیه‌کنندگی سعید پروینی دیده می‌شود در نقش «ساره» یک دختر عرب سعودی بازی می‌کند.

این بازیگر مسیحی در اولین مصاحبه خود درباره تجربه بازی در این سریال گفت: زبان فارسی زبان مادری من نیست و من پس از انتخاب برای بازی در این نقش و سفر به ایران، از صفر شروع کردم و چیزی به جز سلام و علیک نمی دانستم. بعضی اوقات از دستیار کارگردان یا کارگردان کمک می گرفتم که جمله فارسی را به من بگویند و من پس از آنها تکرار و احساساتم را به آن اضافه می‌کردم.

وی درباره فیلمنامه این سریال اظهار کرد: فیلمنامه سریال خیلی خوب بود و داستان عاشقانه‌ای داشت که خیلی برای من جالب شده بود و همراه با پیشرفت قصه من را بیشتر جذب می‌کرد.

سلامه درباره ویژگی‌های نقش خود در سریال عنوان کرد: شخصت «ساره» خیلی باهوش و کامل است و بازی در این نقش به من یاد داد که چگونه مسئولیت بیشتری تحمل کنم. من یک مسیحی هستم و ما در لبنان با وجود تنوع مذهبی، در کنار هم به خوبی زندگی می‌کنیم.

وی درباره تجربه کار با هنرمندان ایرانی و تصور اولیه خود از این همکاری گفت: خیلی ها از من می‌پرسند که آیا حاضرم این تجربه را دوباره تکرار کنم یا خیر؟ حتما تکرار می‌کنم چون سینمای ایران برای خیلی ها یک آرزو است و به واسطه فیلمبرداری، فیلمنامه و موضوعاتی که مطرح می‌کند، توانسته در دنیا به جایگاه خوبی برسد.

سریال «حوالی پاییز» به کارگردانی حسین نمازی و تهیه کنندگی سعید پروینی از ششم آبان پخش خود را از شبکه سه سیما آغاز کرده و به مدت یک ماه هرشب ساعت 20:45 روی آنتن خواهد رفت. رویا تیموریان، لیلا اوتادی، حسین مهری، آن ماری سلامه، مرتضی علی عباس میرزایی، ارشا اقدسی، محمد حمزه ای، بهرام ابراهیمی، کیوان ساکت اف، مونا کرمی و جوانه دلشاد بازیگران اصلی این سریال هستند.

«راز» نادر طالب‌زاده روی آنتن پرس‌تی‌وی

نادر طالب زاده، کارشناس رسانه و مجری تلویزیون، برنامه «راز» خود را این بار به میزبانی شبکه پرس تی وی و در اولین قسمت با ویژه برنامه «راهپیمایی بزرگ اربعین» برای مخاطبان برون مرزی آورده است. برنامه راز (The Secret ) با اجرا و کارشناسی نادر طالب‌زاده با موشکافی موضوعات روزی مانند پیاده‌روی بزرگ اربعین، کنفرانس افق نو، هم جنس گرایی در اروپا و موضوعات دیگر به آنتن پخش پرس تی وی رسیده است.

این برنامه که در 13 قسمت 25 دقیقه‌ای تهیه و تولید می‌شود، در نخستین قسمت که شب گذشته همزمان با اربعین حسینی روی آنتن پرس‌تی‌وی رفت، موضوع اربعین و پیاده روی این رویداد بزرگ شیعیان را مورد بررسی قرار داد. در نخستین قسمت از برنامه «راز» از افراد مختلف در خصوص تجربه حضورشان در چنین اجتماع بزرگی سوال شد. همچنین به تأثیر داستان زندگی امام حسین(ع) و الگو گرفتن از آن توسط سیاه‌پوستان آمریکایی که در این رویداد حضور داشتند، برای مقابله با ظلم و تبعیضی که علیه آن‌ها در آمریکا صورت می‌پذیرد، بحث و تبادل نظر شد.

برنامه «راز» به تهیه کنندگی حسن توکلی و با اجرا و کارشناسی نادر طالب‌زاده با کنکاش و بررسی موضوعات روز و موشکافی پشت‌پرده آن‌ها از شبکه پرس‌تی‌وی پخش خواهد شد. دومین قسمت از این برنامه که مراحل ضبط و تهیه آن امروز چهارشنبه نهم آبان‌ماه در پرس‌تی‌وی انجام می شود، به زودی از این شبکه به روی آنتن خواهد رفت.

شهاب حسینی با «برادرم خسرو» مهمان آی‌فیلمی‌ها

آی‌فیلم فارسی، پنجشنبه دهم آبان فیلم سینمایی «برادرم خسرو» را نمایش می‌دهد. «برادرم خسرو» برای نمایش آخر هفته کانال فارسی انتخاب شده و پس از نمایش آن، در برنامه «کافه‌فیلم» با حضور کارگردانش، احسان بیگلری نقد و بررسی می‌شود.

«برادرم خسرو» با بازی شهاب حسینی، هنگامه قاضیانی، ناصر هاشمی و بیتا فرهی محصول سال 1394 بوده و در سال 1396 اکران شده است.

خسرو، نقش اول این فیلم با بازی شهاب حسینی، به اختلال دوقطبی مبتلاست و بنا بر شرایطی مجبور شده مدتی در منزل برادرش ناصر که دندانپزشک است زندگی کند و در این مدت اتفاقاتی برای او در منزل برادرش رخ می‌دهد...

نمایش «برادرم خسرو» رأس ساعت 21 آغاز می‌شود و بلافاصله پس از آن «کافه‌فیلم» به‌تهیه‌کنندگی عباس یوسفیان با حضور اکبر نبوی به‌عنوان مجری‌کارشناس، روی آنتن می‌رود.

بازپخش این برنامه نیز در ساعت‌های 06:30 و 14:30 روز جمعه خواهد بود.

امشب «هزارداستان» با اجرای مریم سعادت روی آنتن می‌رود

مریم سعادت بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون امشب (چهارشنبه نهم آبان‌ماه) در بیست‌وسومین قسمت از فصل چهارم برنامه «هزار داستان» از زندگی دختری می‌گوید که معتقد است خدا به دلیل هدف‌هایی که دارد او را زنده نگه داشته است. بیست‌وسومین قسمت از فصل چهارم برنامه «هزار داستان» که امشب (چهارشنبه 9 آبان‌ماه) ساعت 21 با اجرای مریم سعادت به عنوان مجری و راوی قصه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود، به روایت دختری می‌پردازد که به خاطر اهدافش بر بیماری و دردهایش غلبه کرده و معتقد است همین اهداف موجب شده خداوند او را مورد لطف قرار دهد تا بتواند به زندگی ادامه دهد.

فصل چهارم برنامه «هزار داستان» به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی مریم نوابی‌نژاد از اولین روز ماه محرم (دوشنبه 19 شهریورماه) آغاز شد و در بیست قسمت روی آنتن شبکه نسیم رفت. بخش دوم این برنامه با تکرار دو قسمت از برنامه‌های بخش اول، از 5 آبان‌ماه آغاز شده و تا 25 آبان‌ماه ادامه خواهد داشت. ساعات بازپخش «هزار داستان» 5 صبح، 9 صبح و 15 بعدازظهر روز بعد است.

جواد خیابانی گزارشگر بازی فینال پرسپولیس

جواد خیابانی به عنوان گزارشگر فینال لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد. بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه کاشیماساکراستادیوم روز شنبه ساعت 9:30 به وقت ایران روی آنتن شبکه سوم سیما می‌رود که این مسابقه را جواد خیابانی گزارش خواهد کرد.

درس‌های استکبارستیزی «ثریا» امشب در تلویزیون

برنامه تحلیلی «ثریا» در آستانه یوم‌الله سیزدهم آبان، در ویژه برنامه‌ای با حضور کارشناسان، از الزامات و چالش‌های مبارزه با استکبار می‌گوید. حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان استاد حوزه و دانشگاه و سیدمصطفی خوش چشم تحلیلگر و کارشناس سیاست خارجی میهمانان برنامه امشب نهم آبان برنامه «ثریا» هستند تا درخصوص درس‌هایی از استکبارستیزی؛ از صدراسلام تاکنون و کاسبی از مذاکره با آمریکا بگویند.

«ثریا» به تهیه‌کنندگی محسن مقصودی کاری از گروه اجتماعی شبکه یک است که امشب ساعت 23:10 بطور زنده روی آنتن می‌رود.

«دین و سینما» موضوع شب سینمای تلویزیون

«سینمای دینی» و ارتباط «دین و سینما» مسئله مورد بحث در شب سینمایی «شب های هنر» امشب می‌باشد. در شب سینمایی«شب های هنر» که مسعود فراستی اجرای آن را برعهده دارد، چهارشنبه شب ارتباط دین و سینما با حضور سید علی رحمانی عضو هیئت علمی دانشگاه هنر،  می پردازد. آثاری همچون ژاندارک درایر، تعصب گریفیث، برگمان، پازولینی و ... می توانند در مضامین و مسائلی آشکار یا نیمه پنهان زیر سایه سینمای دینی و سینمایی که نسبتی با دین دارد قرار بگیرند. اما هر چه هست، عبور از دالان مفاهیم مذهبی اثر سینمایی را در زمره این اصطلاح ناهماهنگ، پیچیده و گاه واضح قرار می دهد یعنی سینمای دینی. به همین سبب است که سینما چه در نقد دین و چه در مدح آن می تواند سینمایی در نسبت با موضوع یا مسائل دین باشد و از این منظر، و زیر شاخه های مباحث دینی مورد تحلیل و واکاوی قرار گیرد. از سوی دیگر می‌توان بسیاری از فیلمسازان را نام برد که به شخصیت های دینی و نه سوژه‌های دینی پرداخته‌اند. فیلمسازانی نظیر عقاد با الرساله یا محمد رسول الله.این دسته از فیلم ها هم در زمره آثار تاریخی قرار می‌گیرند که می‌توان از نگاه تاریخ به آنها نگریست و هم در زمره فیلم هایی که شخصیت های مذهبی را واکاوی و بازنمایی می‌کنند.

«شب‌های هنر» » به تهیه کنندگی سلمان وکیلی، محصول گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما است و شنبه تا چهارشنبه ساعت 23 به صورت زنده از شبکه چهار سیما پخش می‌شود و هر هفته به یکی از مسائل و مفاهیم تخصصی سینما می‌پردازد.

آغاز پخش «تاریخ و‌ سینما» در آی‌فیلم

برنامه «تاریخ و سینما» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ایزد مهرآفرین و اجرای خسرو معتضد از شنبه دوازدهم آبان روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود. این برنامه هفتگی، فیلم‌های ضد ایرانی جهان را از منظر تاریخی بررسی و نقد می‌کند.

در اولین قسمت از «تاریخ و سینما» فیلم «آرگو» مورد بررسی تاریخی قرار می‌گیرد و از دیگر فیلم‌های انتخاب‌شده می‌توان به «ابن سینا»، «300»، «ثریا» و «بدون دخترم هرگز» و... اشاره کرد. «تاریخ و سینما» شنبه‌ها ساعت 22:30 روی آنتن می‌رود و در ساعت 06:30 روز یکشنبه بازپخش آن به‌نمایش گذاشته خواهد شد.

بررسی ظرفیت‌های فرهنگی رسانه‌ای راهپیمایی اربعین در «عصر» تلویزیون

هفته گذشته برنامه تلویزیونی «عصر» میزبان مهدی نصیری روزنامه‌نگار و نویسنده بود. این هفته قسمت دوم ویژه برنامه اربعینی «عصر» با بررسی ظرفیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای راهپیمایی میلیونی اربعین روی آنتن می‌رود.  نصیری در قسمت اول برنامه درباره نگرانی دشمنان از ظرفیت فراجهانی راهپیمایی بزرگ مسلمانان صحبت کرد. به اعتقاد او داعش توسط غرب ساخته شد تا نشانه‌ای غلط از اسلام را به مردم دنیا نشان بدهد اما اکنون راهپیمایی اربعین حسینی تبدیل به نشانه‌ای حقیقی از اسلام و سلوک جهادی و عدالت‌خواهانه مسلمانان شده است. پیام فراجهانی و فرادینی این حماسه دقیقا همان نقطه نامطلوب جریان رسانه‌ای اسلام‌ستیز است و به همین دلیل است که این پدیده بزرگ سانسور می‌شود.

برنامه تلویزیونی عصر با اجرای نادر طالب زاده پنجشنبه ها ساعت 21 از شبکه افق و جمعه‌ها بعد از خبر 14 از شبکه یک پخش می‌شود.

تلاش‌های وزارت خارجه برای آزادی مرزداران ایران در گزارش هفتگی شبکه یک

مهمترین تحولات ایران و جهان در برنامه این هفته گزارش هفتگی با حضور کارشناسان نقد و بررسی خواهد شد. دیدار هبر معظم انقلاب با  مسئولان  پدافند غیرعامل، فروش نفت در بورس اوراق بهادار و تاثیر آن در مقابله با تحریم ها، دستاوردهای راهپیمایی اربعین، رای اعتماد مجلس به چهار وزیر دولت و تشکر رئیس جمهور از مجلس، بازگشایی کانال ارزی میان ایران و اروپا، دلایل ژست غربی های برای تلاش به ایجادآتش بس در  یمن، نشست چهارجانبه ترکیه، روسیه، آلمان و فرانسه برای بررسی تحولات سوریه، سفر ظریف به پاکستان برای پیگیری وضعیت مرزبانان ربوده شده، ادعای دانمارک درخصوص برنامه ایران برای اقدام به ترور درخاک این کشور، هجوم  مهاجران به مرز های آمریکا و مکزیک، حمله به راهپیمایان اربعین در نیجریه و حادثۀ تیراندازی در کنیسه‌ای در پنسیلوانیا در پی سیاست ترامپ در ایجاد خشونت و بالا بردن تنش‌های قومی و دینی از محورهای برنامه جمعه یازدهم آبان گزارش هفتگی می‌باشد.

گزارش هفتگی به تهیه کنندگی شهریار افشاری پور کاری از گروه سیاسی شبکه یک سیماست که هر هفته جمعه‌ها حوالی ساعت 9:15 با اجرای امیراصلان‌خانی، ساسان رییسیان و میلاد شیران روی آنتن می‌رود.

«در مسیر جهنم» امشب روی آنتن

مستند"در مسیر جهنم" با محوریت آزمایش نخستین بمب هیدروژنی در جهان درسال 1952 توسط ایالات متحده تولید شده است. آمریکا نخستین کشوری بود که بمب اتمی را تولید و علیه یک هدف انسانی یعنی شهرهای هیروشیما و ناکازاکی ژاپن مورد استفاده قرار داد و بعدها نخستین بمب هیدروژنی هم توسط این کشور تولید شد. در حال حاضر آمریکا از بزرگترین دارندگان سلاح اتمی است و ترامپ رئیس جمهور این کشور اعلام کرده برنامه تولید تسلیحات اتمی جدید را دنبال می‌کند. این مستند نگاهی خواهد داشت به چگونگی ساخت بمب اتمی و سپس بمب هیدروژنی و سیاست‌های ایالات متحده در این زمینه. عوامل تولید این مستند عبارتند از: مدیر تولید مهران علیزاده، نویسنده هومن نیری، تدوینگر و گرافیست علیرضا عسگری، نریتور علی همت مومیوند.

مستند "در مسیر جهنم" به تهیه کنندگی هومن نیری کاری از گروه سیاسی شبکه یک سیما است که امشب نهم آبان حوالی ساعت 18:30 از این شبکه پخش می‌شود.

تلاش خادمان در راهپیمایی حسینی به روایت شبکه قرآن

یک روز پس از اربعین حضرت سیدالشهداء (ع)، مستند «حاشیه‌ای کوتاه از یک متن بلند» روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود. همزمان با ایام اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدلله الحسین(ع) و یاران باوفایش، مستند «حاشیه‌ای کوتاه از یک متن بلند» روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود. این مستند که با راه‌پیمایان اربعین در مناطق مختلف عراق همراه شده، تصاویری از اتحاد اقوام و مذاهب گوناگون این کشور و همچنین تلاش عاشقان اباعبدالله(ع) در خدمت رسانی به زائران حسینی را در مراسم اربعین به تصویر می‌کشد.

مستند «حاشیه‌ای کوتاه از یک متن بلند» به کارگردانی وحید چاووش، امروز چهارشنبه نهم آبان در ساعت 15:30 روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

امیر سحرخیز به آی‌فیلم می‌آید

امیر سحرخیز، طراح و کارشناس جلوه‌های ویژه میدانی و رایانه‌ای و فعال سینمای کودک، این هفته مهمان برنامه «خارج از کادر» است. مستند «خارج از کادر» هر هفته به سراغ یکی از فعالان با سابقه عرصه هنر می‌رود و او را خارج از کادر همیشگی با آی‌فیلمی‌ها روبه‌رو می‌کند. این‌بار طراح جلوه‌های ویژه فیلم‌های سینمایی همچون «کاغذ خروس نشان» و «سلام بر فرشتگان» خاطرات و مشغله‌ این روزهایش را با مخاطبانش در آی‌فیلم مطرح می‌کند.

سحرخیز همچنین طراحی جلوه‌های ویژه رایانه‌ای فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» و «چه خوبه که برگشتی» و جلوه‌های ویژه «خواب لیلا» ، «قانقاریا» و «وروجک‌ها» را نیز برعهده داشته است.

مستند «خارج از کادر» جمعه‌ها ساعت 22:30 روی آنتن می‌رود و در ساعت 06:30 روز شنبه بازپخش خواهد شد.

دو سفیر مهمان شبکه پنج

برنامه "سفیران "این هفته میزبان سفرای کشور صربستان و فلسطین خواهد بود.  برنامه سفیران پنج‌شنبه شب ( 10 آبان ماه) میزبان درآگان تو دو رو ویچ سفیر صربستان در ایران خواهد بود که در این برنامه پیرامون موضوعاتی مانند تحریم‌های اقتصادی و آثار آن، راهکارهای مشترک دو جانبه، مسائل سیاسی و فرهنگی و.... به گفتگو می‌نشیند.

همچنین این برنامه جمعه شب ( 11 آبان ماه ) با صلاح زواوی سفیر فلسطین در ایران درباره موضوعاتی همچون وضعیت و جایگاه فلسطین در جهان، نهادهای بین‌المللی، روابط دوجانبه فلسطین و ایران و... گفتگو می‌کند.

برنامه " سفیران" با محوریت بازنمایی تجارت خارجی ، روابط اقتصادی و دپیلماسی سیاسی – فرهنگی جمهوری اسلامی ایران تهیه و تولید شده است.

این برنامه در دفتر یا اقامتگاه خود سفیران و مکان های کمتر دیده شده دیپلماتیک تصویربرداری شده و درباره موضوعاتی چون، تمایلات کشورهای جهان از محصولات ایرانی، نحوه صادرات به سایر کشورها و تسهیلاتی که سفارتخانه‌ها ارائه می‌کنند، نگاه سفرا به کالاهای ایرانی و نظرشان درباره حذف دلار از معاملات فی مابین و موراد بسیاری از این دست در فضای صمیمانه به گفت‌وگو می‌نشینند.

برنامه تلویزیونی " سفیران" کاری از گروه اقتصاد شبکه پنج سیماست که به تهیه کنندگی و اجرای عبداله عبدی ساعت 21 روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

مناظره شبکه یک بر سر تعرفه خدمات اپراتورهای تلفن همراه

نرخ تعرفه خدمات اپراتورهای همراه در برنامه جمعه یازدهم آبان مناظره با حضور کارشناسان و صاحب‌نظران این حوزه مورد بحث و بررسی بررسی می‌شود. در سوال نظرسنجی این برنامه از بینندگان پرسیده شده است: ه نظر شما، نرخ تماس و خدمات تلفن همراه بهتر است توسط کدام گزینه تعیین شود: 1- دولت 2- شورای رقابت 3- مجلس.

برنامه مناظره به تهیه‌کنندگی علیرضا اسکندری، کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیماست که جمعه‌ها ساعت 23:15 با اجرای مرتضی حیدری و با حضور صاحب‌نظران و اصحاب رسانه روی آنتن می‌رود.

گفتگوی رادیو صبا با صدای سندباد

در برنامه «سکانس صدا» کارنامه هنری "ناهید امیریان" در گفتگویی صمیمی مرور می‌شود. برنامه "سکانس صدا" که به مرور صداهای ماندگار و معرفی چهره های دوبلور اختصاص دارد، روز پنجشنبه دهم آبان با "ناهید امیریان" گوینده پیشکسوت و دوبلور شخصیت‌هایی خاطره‌انگیزی مثل «سندباد»، «هاچ»، «بامزی»، «میشکا» و «خرس مهربون» گفتگو می‌کند.

"ناهید امیریان" در سال 1338 از سن پنج سالگی توسط پدرش، رضا امیریان، وارد عرصه دوبله شده‌ و گویندگی فیلم را آغاز کرد. او در کنار دوبله، در سن 12 سالگی با علی نصیریان و عزت‌الله انتظامی در تئاتر شاه عباس و مرد پینه‌دوز هم بازی بوده است. وی در رادیو نیز به فعالیت پرداخته است. از مهم‌ترین کارهای رادیوئی‌اش داستان‌های رادیو بود که همراه با بهزاد فراهانی، هوشنگ بهشتی و ژاله علو اجرا شده است. همچنین صدای او در نوار قصه‌های بسیاری شنیده می‌شد، از جمله 48 داستان که از برجسته‌ترین آنهاست.

در برنامه "سکانس صدا" ساناز باقری تهیه کننده ، علیرضا تابان مجری و شیرین روستایی نویسنده و آیتم ساز مخاطبان را همراهی می‌کنند. این برنامه روزهای پنجشنبه ساعت 10 به مدت 60 دقیقه روی موج اف ام ردیف 105.5 مگاهرتز از رادیو صبا تقدیم مخاطبان و علاقمندان به هنر دوبله می‌شود.

ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی در رادیو نمایش

نمایش رادیویی «کوچه حاج آقا محمد» با محوریت موضوعی زندگی ایرانی اسلامی را دهم آبان از رادیو نمایش بشنوید. نمایش رادیویی «کوچه حاج آقا محمد» را علی عباسی نوشته و داستان آن درباره فرد خیری به نام حاج آقا محمد است که اموالش را وقف کرده و ... .

در این نمایش رادیویی هنرمندانی چون بیوک میرزایی، مجید حمزه، فریدون محرابی، کرامت رودساز، مهدی نمینی مقدم، رویا فلاحی، مهرداد مهماندوست، علی میلانی و تعداد دیگری از هنرمندان به ایفای نقش پرداخته‌اند. «کوچه حاج آقا محمد» به تهیه کنندگی: شهناز دهکردی، کارگردانی: جواد پیشگر، صدابرداری: علی حاجی نوروزی و افکتوری: نرگس موسی‌پور پنج شنبه ساعت 9 صبح از رادیو نمایش پخش می‌شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما