شناسهٔ خبر: 29101625 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شفر: برابر سایپا باید قدر فرصت ها را بدانیم

تهران- ایرنا- تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در آستانه دیدار مقابل سایپا در جام حذفی باشگاه های ایران گفت: باید در این دیدار از فرصت ها به خوبی استفاده کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، «وینفرد شفر» روز چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سایپا، اظهار داشت: مسابقات جام حذفی همیشه از حساسیت و اهمیت ویژه ای برخوردار است. دیداری فوق العاده مهم برابر سایپا داریم و فقط می خواهیم راهی مرحله بعدی شویم.
شفر با اعلام این که استقلال شرایط خوبی برای برگزاری بازی با سایپا دارد، گفت: تمرینات مناسبی را پشت سر گذاشتیم و آماده بازی هستیم. هر چند «وریا غفوری» محروم است، اما «فرشاد محمدی مهر» جایگزین خوبی خواهد بود.
این مربی آلمان ادامه داد: وضعیت «علی کریمی» که چند قبل آسیب دید هم عصر امروز بررسی می شود و «پژمان منتظری» هم مدت ها غایب خواهد بود.
سرمربی استقلال تصریح کرد: بازی سایپا برابر پرسپولیس را آنالیز کردم و معتقدم تیم «علی دایی» نمایش خوبی داشت و همیشه برای گلزنی تلاش زیادی انجام می دهد.
وی گفت: از نظر جسمانی بازیکنان مشکلی ندارند، اما امیدوارم در 90 دقیقه کار سایپا را تمام کنیم، چرا که خیلی خوب نیست بازی به وقت اضافه کشیده شود.
شفر تصریح کرد: استقلال باید اشکالات خود را در دیدار برابر سپاهان که منجر به شکست یک بر صفر آبی پوشان تهرانی در هفته نهم مسابقات لیگ برتر شد، برطرف کند. باید محکم‌تر و بهتر برای زدن ضربات آخر دقت کنیم و موقعیت‌های بیشتری داشته باشیم.
سرمربی استقلال ادامه داد: در بازی با سپاهان خوب عمل کردیم، اما باید ضربات آخر را بهتر بزنیم.
شفر درباره انتقاداتی که از بازیکنان خارجی استقلال می شود، گفت: همه در مورد «مامه تیام» صحبت می کنند، اما الان که به لیگ امارات رفته، به گفته رسانه های این کشور ضعیف ترین بازیکن بوده است. اکنون بازیکنان جدیدی جذب کردیم که نیاز به زمان دارند تا با هم هماهنگ شوند.
سرمربی استقلال با اشاره به اشتباهات داوری علیه تیمش، اذعان داشت: داور باید در دیدار برابر سپاهان برای ما 2 پنالنی می گرفت. امیدوارم از این پس اگر روی بازیکنان ما خطایی صورت گرفت، داوران پنالتی بگیرند.
شفر افزود: ما داوران خوبی داریم و من نمی خواهم در مورد آنها صحبت کنم. هیچ وقت نمی توانم در مورد داوران نظر منفی بدهم.
این مربی باتجربه گفت: باید با تیم جدیدمان جلو برویم و از بازیکنان جوان حمایت کنیم. مطمئنم که این جوانان بهتر خواهند شد و موفقیت این بازیکنان آینده فوتبال ایران را تشکیل خواهد داد.
تیم های استقلال و سایپا، فردا پنجشنبه در چارچوب رقابت های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.
ورزشی **م.ت **1584

نظر شما