شناسهٔ خبر: 28980111 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

پاستای هیجان انگیز

سیما کاظمی

صاحب‌خبر -

پاستا گودو

گاندی

پاستا فکتوری رو قبلا اینجا براتون گزارش کردم و مفصل گفتم براتون از پاستا و حکایت‌هاش. اینجا در حد پاستا فکتوری بزرگ و سازماندهی‌شده نبود اما از اونجا خیلی بامزه‌تر و اصطلاحا فان‌تر بود؛ هرکی اولین بار بره اونجا مطمئنا خیلی هیجان خواهد داشت.

یک محیط فانتزی و جالب و پر از آرامش، شما می‌تونید مراحل پخت پاستاتون رو ببینید و حتی محتویات داخلش رو انتخاب کنید.

قیمت‌ها نزدیک به دو برابر جاهای دیگه است و به من گفته بودن حجمش زیاده که نبود و همون یک نفره بود.

توی گلدون ریحون کاشته بودن و میشد که خودت به غذات اضافه کنی.

خوش رفتار و صمیمی بودن و به همین خاطر ما هم احساس راحتی می‌کردیم.

سالاد گرم سفارش دادیم بعدا دیدم تو فاکتور اسمش رو اسپانیایی زده که فقط قسمت مرغ سالاد گرم بود و البته من اصلا دقت نکردم که تو منو و تو قسمت توضیحات چی نوشته چون اگر خونده بودم و می‌دونستم بیس‌اش کاهوست انتظار سالاد کاملا گرم رو نداشتم؛ سالاد خوشمزه و سالم و بسیار‌ تر و تازه بود تا تهش رو خوردیم.

جالب بود دستکش دستشون بود و با دست جلو خودمون کاهو‌ها رو خرد می‌کردن و کلا انقدر ساده و سریع همه چی‌رو آماده می‌کردن که از بعد از رفتن به اونجا آشپزی‌ام ارتقا پیدا کرد!

پاستا اما از نظر من خیلی خاص یا جالب نبود و خیلی هم نخوردم اما سبک بود. فکر می‌کنم هست اون جا پاستایی که خوشم بیاد فقط لازمه که باز هم بریم و یه کم بالا و پایین کنیم؛ البته باید هم بگم که غذایی مثل پاستا رو تو رستوران و کافه دوست ندارم بخورم؛ آدم تا اونجا میره حداقل چیزی رو بخوره که خونه خودش سختشه درست کنه.

در مورد رفتار پرسنل که خب نظرمون رو پرسیدن ما هم گفتیم سالاد عالی بود، سفارش که دادیم یادشون رفت نوشیدنی هم سفارش بگیرن بعدش لیموناد و کوکا اضافه کردیم که کوکا رو هم تو فاکتور حساب نکردن برگشتیم بدیم گفتن تخفیف شماست (دوستم اینجا زیاد میره و حتی تا دوستم رو دیدن گفتن سه ماهی میشه نیومدید). کلا هم با آدم مثل مشتری برخورد نمی‌کردن بنابراین ما هم باهاشون مثل مهموندار برخورد نمی‌کردیم و پوشش‌شون هم مثل مشتری و بعضا از مشتری خوش‌تیپ‌تر بود!

تجربه بدی نبود، بالاخره یک چیز یه کم متفاوت‌تر هیجان بیشتری بهمون میده وگرنه اصل غذا و غذای خوشمزه خیلی جاها هست، مثلا دیدن گلدون ریحون کلی منو شاد کرد.

تو فیش فاکتور نوشته بود:

ما تلاش کردیم به شما خوش بگذرد

مرسی

 

نظر شما