شناسهٔ خبر: 28975155 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

قایقرانان هرمزگانی ۱مدال طلا و ۲ نقره کسب کردند

قایقرانان هرمزگانی عضو تیم ملی جوانان و زیر ۲۳ سال ایران در مسابقات آب های آرام قهرمانی آسیا موفق به کسب ۱ مدال طلا و ۲ نقره شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،قایقرانان هرمزگانی عضو تیم ملی جوانان و زیر ۲۳ سال ایران در مسابقات آب های آرام قهرمانی آسیا موفق به کسب ۱ مدال طلا و ۲ نقره شدند.
در رده سنی جوانان و در ماده کایاک دونفره مسافت ۲۰۰متر کیانا کمال زاده از هرمزگان و الناز شفیعیان به مدال خوش رنگ طلا دست یافتند.
در ماده کایاک چهارنفره مسافت ۵٠٠ متر هم کیانا کمال زاده از هرمزگان به همراه الناز شفیعیان، نرجس کارگرپور و سارا حسینی موفق به کسب مدال نقره شدند.
اما در رده سنی زیر ۲۳ سال و در ماده کایاک چهارنفره مسافت ۵٠٠ متر سارا کاظمی از هرمزگان به همراه مهسا آذری، سمن سلطانی و ساجده تبریزی مدال نقره را به خود اختصاص دادند.
مسابقات قایقرانی آب های آرام قهرمانی آسیا در سه بخش پاراکانو( معلولان)، زیر ٢٣ سال و جوانان در شهر سمرقند کشور ازبکستان برگزار شد.
پیش از این اسلام جاهدی پاروزن هرمزگانی در مسابقات بخش پاراکانو ( قایقرانی معلولان) و در کلاس VL2  یک مدال طلا و در کلاس KL2 نیز یک عنوان چهارمی کسب کرده بود.
انتهای پیام/ب

درخشش قایقرانان هرمزگانی در مسابقات قهرمانی آسیا

نظر شما