شناسهٔ خبر: 28960937 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

برنامه رقابت‌های والیبال تغییر نکرد/ پایان مسابقات در سال آینده

دبیر سازمان لیگ والیبال گفت: رقابت‌های لیگ برتر والیبال سال آینده به پایان خواهد رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سی و دومین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال از ۲۵ مهر ماه آغاز به کار کرد. پس از اعتراض برخی از تیم‌ها برای پایان لیگ در سال جاری، هیات رئیسه والیبال رای به برگزاری مسابقات تا سال آینده داد.

مسعود یزدان پناه در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره جلسه روز گذشته هیات رئیسه برای اتمام مسابقات لیگ برتر والیبال گفت: بحث های خوبی در جلسه مطرح شد. پس از بررسی موضوع با اعضای هیات رئیسه که مدیر عامل باشگاه‌های شهرداری ارومیه، سایپا و خاتم اردکان نیز عضو هستند و همچنین مشورت با دوستانی مانند آقای حمیدی به این نتیجه رسیدیم که نباید بر خلاف آیین نامه عمل کرد.

دبیر سازمان لیگ افزود: اگر بخواهیم مسابقات را تا پایان سال به پایان برسانیم باید از هفته هفتم یا هشتم رقابت‌ها را در دو روز یکشنبه و چهارشنبه برگزار کنیم و اگر وقفه ای پیش نیاید و مسابقه ای به تعویق نیافتد مسابقات فشرده می شود و  ۲۶ اسفند ماه به پایان خواهد رسید.

وی ادامه داد: خاتم اردکان به دلیل حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان ۲ هفته غیبت خواهد داشت و فرصتی برای بازی ندارد. نهایتا تصمیم گرفته شد رقابت‌ها تا مرحله یک هشتم در پایان سال جاری برگزار و تکلیف ۹ تیم مشخص شود. ۴ تیم حاضر در پلی آف مسابقات  نیز مرحله نیمه نهایی و نهایی را در سال آینده برگزار کنند.

یزدان پنان در پایان درباره رای صادر شده کمیته انضباطی در رابطه با پرونده سوسن آبادی گفت: کمیته انضباطی تیم خاتم اردکان را محکوم به پرداخت مبلغ قرارداد کرد اما باشگاه خاتم علیه سوسن آبادی شکایتی دارد و قرار است باشگاه و سوسن آبادی با یکدیگر صحبتی داشته باشند و به صورت مسالمت آمیز توافق کنند. اگر به نتیجه نرسیدند کمیته انضباطی رای خود را صادر خواهد کرد.

نظر شما